Індивідуальна робота з учнями, що не встигають  та схильними до правопорушень

Зміст і методи роботи

Відповідальний

Термін виконання

Примітки

1

Вивчити індивідуальні особливості

 

Протягом року

 

2

Визначити коло друзів, а також вплив його на кожного з них

 

Протягом

І семестру

 

3

Відвідати сім'ї, вивчити пізнавальні інтереси школярів

 

Вересень

 

4

Ознайомити учнів з вимогами у школі:

•    не порушувати дисципліну;

•    не запізнюватися на уроки;

•    не пропускати заняття;

•    не сперечатися із дорослими вдома:

•    своєчасно виходити до школи;

•    повертатися після уроків;

•    дбайливо ставитися до одягу;

•    бути охайним

 

Протягом

першого тижня

 

5

Організувати допомогу кращих учнів класу щодо ліквідації проблем та прогалин у знаннях, допомогти учням повірити у власні сили та здібності

 

Протягом року

 

6

Провести консультації батьків про засоби ліквідації прогалин у знаннях учнів

 

Вересень

 

7

Провести роботу щодо активізації пізнавальної діяльності школярів, а саме:

1)  опитувати лише той матеріал, який школяр знає;

2)  надавати консультації з предметів;

3)  давати на уроках індивідуальні завдання відповідного рівня знань.

 

Протягом року

 

8

Встановити зв'язки школярів за місцем проживання, визначити їх характер з метою нейтралізувати нега­тивний вплив оточення

 

Вересень — жов­тень

 

9

Дати рекомендації батькам учнів відносно домашнього контролю та організації відповідного розпорядку дня, в обладнанні кутка для занять, дотримання учнями режиму дня

 

За необхідності

 

10

Зацікавити суспільно-корисною працею, враховуючи інтереси підлітків

 

По можливості

 

11

Провести анкетування з теми «Причини неуспішності в навчанні, ставлення до навчання. Наслідки поганої освіти»

 

Жовтень

 


Далі...