Індивідуальна робота з учнями, що не встигають та схильними до правопорушень
№ |
Зміст і методи роботи |
Відповідальний |
Термін виконання |
Примітки |
1 |
Вивчити індивідуальні особливості |
|
Протягом року |
|
2 |
Визначити коло друзів, а також вплив його на кожного з
них |
|
Протягом І семестру |
|
3 |
Відвідати сім'ї, вивчити пізнавальні інтереси школярів |
|
Вересень |
|
4 |
Ознайомити учнів з вимогами у школі: • не порушувати
дисципліну; • не
запізнюватися на уроки; • не пропускати
заняття; • не
сперечатися із дорослими вдома: • своєчасно
виходити до школи; • повертатися
після уроків; • дбайливо
ставитися до одягу; • бути охайним |
|
Протягом першого тижня |
|
5 |
Організувати допомогу кращих учнів класу щодо
ліквідації проблем та прогалин у знаннях, допомогти учням повірити у власні
сили та здібності |
|
Протягом року |
|
6 |
Провести консультації батьків про засоби ліквідації
прогалин у знаннях учнів |
|
Вересень |
|
7 |
Провести роботу щодо активізації пізнавальної
діяльності школярів, а саме: 1) опитувати лише
той матеріал, який школяр знає; 2) надавати
консультації з предметів; 3) давати на
уроках індивідуальні завдання відповідного рівня знань. |
|
Протягом року |
|
8 |
Встановити зв'язки школярів за місцем проживання,
визначити їх характер з метою нейтралізувати негативний вплив оточення |
|
Вересень — жовтень |
|
9 |
Дати рекомендації батькам учнів відносно домашнього
контролю та організації відповідного розпорядку дня, в обладнанні кутка для
занять, дотримання учнями режиму дня |
|
За необхідності |
|
10 |
Зацікавити суспільно-корисною працею, враховуючи
інтереси підлітків |
|
По можливості |
|
11 |
Провести анкетування з теми «Причини неуспішності в
навчанні, ставлення до навчання. Наслідки поганої освіти» |
|
Жовтень |
|