РІЧНИЙ ЗВІТ ПРО ДІЯЛЬНІСТЬ
Каленського навчально-виховного комплексу «середня загальноосвітня школа І-ІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад» Коростенської районної ради Житомирської області
за 2018/2019 навчальний рік
Вступ
Основна діяльність школи спрямована на створення умов для реалізації державної політики в сфері освіти, виконання Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Указів Президента України від 25.06.2013 №344/2013 « Про Національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року», від 13 жовтня 2015 року №580/2015 «Про Стратегію національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016-2020 роки», постанов Кабінету Міністрів України «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти», «Про затвердження Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти», Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 16.06.2015 №641, Державної цільової соціальної програми розвитку фізичної культури і спорту на період до 2020 року, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 01.03.2017 №115 та інших законодавчих та нормативно-правових документів з питань виконання законодавства України в галузі «Освіта», забезпечення впровадження Концепції «Нова українська школа» на період до 2029 року».
Структура освіти на кожному рівні і навчальних планах побудовані на принципах постійно зростаючої складності навчальної діяльності по предметах і самостійності учня у виборі в освітньому процесі.
На кожній сходинці забезпечується державний стандарт, а також дається теоретична і практична підготовка по дисциплінах навчального плану з метою максимального розвитку інтелекту, загальної культури, творчих можливостей, фізичного і морального здоров'я.
Успішність проходження кожного рівня і виконання його освітніх задач гарантується навчаально-виховним комплексом тільки за умови усвідомленого і добровільного дотримання всіх норм і правил шкільного життя, активної співпраці з батьками, відкритістю навчального процесу.
Управління закладом
У 2018/2019 навчальному році управління закладом було спрямовано на здійснення державної політики в галузі освіти, збереження кількісних і якісних параметрів мережі, створення належних умов для навчання і виховання учнів, удосконалення змісту навчально-виховного процесу, впровадження нових освітніх технологій, розвиток здібностей дітей і підлітків
Керівництво, підвищення якості та ефективності внутрішньошкільного управління забезпечувалося документами планування роботи: перспективним, річним, робочим навчальним, місячним та тижневим планами.
Принцип доцільності і оперативності прийняття управлінських рішень адміністрації базувався на аналітичних даних, отриманих в ході внутрішньошкільного контролю.
Адміністрацією постійно проводились консультації та спільно розглядалися питання з такими структурними підрозділами закладу, як: Рада школи, батьківський комітет, профспілковий комітет.
Аналіз структури і мережі НВК за минулий навчальний рік . Збереження контингенту
На початок 2018/2019 року у НВК навчалось–44 учнів.
Укомплектовано 6 класів, середня наповнюваність класів – 5 учнів.
Школа І ступеня – 2 класи, школа ІІ ступеня - 4 класи
Клас | На 05.09.2018 | 31.05.2019 | Різниця | Прибуло | Вибуло | ЗНЗ району | ЗНЗ інших ра онів |
Інші навч. закл ди |
Виїхали за межі району | Виїхали за межі країни |
1 | 1 | 0 | ||||||||
2 | 5 | 3 | 2 | 2 | ||||||
3 | 4 | 5 | 1 | |||||||
4 | 5 | 5 | ||||||||
5 | 5 | 6 | 1 | |||||||
6 | 4 | 4 | ||||||||
7 | 6 | 6 | ||||||||
8 | 8 | 8 | ||||||||
9 | 7 | 7 |
Основними заходами з збереженням контингенту учнів у 2018/2019 навчальному році були:
- організація обліку дітей та підлітків у мікрорайоні;
- спільна робота з ДНЗ;
- контроль відвідування учнями навчальних занять;
- організація навчання за індивідуальною формою;
- організація роботи по підготовці учнів до навчання в дошкільній групі НВК.
Індивідуальна форма навчання
Право громадян на доступну освіту реалізується шляхом запровадження різних форм навчання, однією з яких є навчання за індивідуальною формою.
У 2018/2019 навчальному році у навчальному закладі за індивідуально груповою формою навчалося 4 учні, що складає 2% від загальної кількості учнів НВК.
Індивідуальний навчальний план складено відповідно до додатка 12 Типових навчальних планів
загальноосвітніх навчальних закладів ІІ ступеня (наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 03.04.2012 № 409,зі змінами , внесеними наказом Міністерства освіти і науки від 29.05.2014№ 664) і становив 8 год на кожного учня, що дало змогу забезпечити виконання програм у повному обсязі.
Облік продовження навчання випускників
У 2018 році з освітнього закладу було випущено 7 дев’ятикласників.
Кількі сть випуск ників 9 класу |
Продовжують навчання |
З них: | Всього не навчається |
||||
10 клас | Вечірня школа | ПТНЗ | ВНЗ І-ІІ р. акр. |
Інші | |||
7 | 7 | 5 | - | - | 2 | - | - |
Аналіз даних показав, що станом на 31.08.2019 всі 7 випускників 9 класу (100%) продовжують навчання.
Кадрове забезпечення
У 2018/2019 навчальному році освітній процес у Каленському НВК забезпечували 17 педагогів.
Кількість педагогічних працівників (за віком):
- до 30 років – 2
- 31-40 років – 3
- 41-50 – 5
- 51-60 – 2
Кількість педагогічних працівників (за стажем):
- До 3 років – 0
- 3-10 років – 2
- 10-20 років – 8
- Більше 20 років – 7
- Вища –5
- Перша – 10
- Друга – 1
Спеціаліст - 1
Атестація педпрацівників
Велику стимулюючу роль у професійному зростанні педагогічних кадрів відіграє атестація, яка сприяє моральному і матеріальному заохоченню педагогічних працівників, узагальненню та впровадженню досвіду кращих вчителів у практику навчання та виховання учнів.
Робота з атестації педагогічних працівників навчального закладу була організована відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки від 06 жовтня 2010 року №930, зареєстрованого у Міністерстві юстиції 14 грудня 2010 року за №1255/18550 та наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 20.12.2011 № 1473 «Про затвердження Змін до Типового положення про атестацію педагогічних працівників», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 січня 2012 р. за № 14/20327 . В період атестації вчителями на високому рівні були проведені відкриті уроки, відкриті виховні заходи, організована робота щодо вивчення і впровадження прогресивного педагогічного досвіду кращих вчителів.
За результатами атестації 2018/2019 навчального року:
- присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» - 1;
- підтверджено раніше присвоєну кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії» - 2;
- присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії» - 1;
Підвищення кваліфікації
Педагогічний колектив НВК постійно працює над підвищенням рівня фахової майстерності, про що свідчить кількість вчителів, які у 2019/2019 навчальному році відвідували курси підвищення кваліфікації та спецкурси:
- курси підвищення кваліфікації при Житомирському ІППО - 4 вчителі;
- онлайн-курс для вчителів «Едера» - 2 ;
- навчальний тренінг при Житомирському ІППО - 2.
Всі педагоги, які були заявлені для проходження курсової перепідготовки у 2018/2019 навчальному році, її пройшли.
Далі...