РІЧНИЙ ЗВІТ ПРО ДІЯЛЬНІСТЬ

Каленського навчально-виховного комплексу «середня загальноосвітня школа І-ІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад» Коростенської районної ради Житомирської області

за 2018/2019 навчальний рік

 

Вступ

         Основна діяльність школи спрямована на створення умов для реалізації державної політики в сфері освіти, виконання Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту»,  Указів Президента України від 25.06.2013 №344/2013 « Про Національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року», від 13 жовтня 2015 року №580/2015 «Про Стратегію національно-патріотичного виховання дітей та молоді на 2016-2020 роки»,  постанов Кабінету Міністрів України  «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти», «Про затвердження Державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти», Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 16.06.2015 №641, Державної цільової соціальної програми розвитку фізичної культури і спорту на період до 2020 року, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 01.03.2017 №115 та інших законодавчих та нормативно-правових документів з питань виконання законодавства України в галузі «Освіта», забезпечення впровадження Концепції «Нова українська школа» на період до 2029 року».
Структура освіти на кожному рівні і навчальних планах побудовані на принципах постійно зростаючої складності навчальної діяльності по предметах і самостійності учня у виборі в освітньому процесі.
На кожній сходинці забезпечується державний стандарт, а також дається теоретична і практична підготовка по дисциплінах навчального плану з метою максимального розвитку інтелекту, загальної культури, творчих можливостей, фізичного і морального здоров'я.
Успішність проходження кожного рівня і виконання його освітніх задач гарантується навчаально-виховним комплексом тільки за умови усвідомленого і добровільного дотримання всіх норм і правил шкільного життя, активної співпраці з батьками, відкритістю навчального процесу.
Управління закладом
У 2018/2019 навчальному році управління закладом було спрямовано на здійснення державної політики в галузі освіти, збереження кількісних і якісних параметрів мережі, створення належних умов для навчання і виховання учнів, удосконалення змісту навчально-виховного процесу, впровадження нових освітніх технологій, розвиток здібностей дітей і підлітків
Керівництво, підвищення якості та ефективності внутрішньошкільного управління забезпечувалося документами планування роботи: перспективним, річним, робочим навчальним, місячним та тижневим планами.
Принцип доцільності і оперативності прийняття управлінських рішень адміністрації базувався на аналітичних даних, отриманих в ході внутрішньошкільного контролю.
Адміністрацією постійно проводились консультації та спільно розглядалися питання з такими структурними підрозділами закладу, як: Рада школи, батьківський комітет, профспілковий комітет.
Аналіз структури і мережі  НВК за минулий навчальний рік . Збереження контингенту
На початок 2018/2019 року у НВК навчалось–44 учнів.
Укомплектовано 6 класів, середня наповнюваність класів –  5 учнів.
Школа І ступеня – 2 класи, школа ІІ ступеня - 4 класи
 

Клас На 05.09.2018 31.05.2019 Різниця Прибуло Вибуло ЗНЗ району ЗНЗ інших ра
онів
Інші навч. закл
ди
Виїхали за межі району Виїхали за межі країни
1 1 0                
2 5 3     2       2  
3 4 5   1            
4 5 5                
5 5 6    1            
6 4 4                
7 6 6                
8 8 8                
9 7 7                
 
Основними заходами з збереженням контингенту учнів у 2018/2019 навчальному році були:
  • організація обліку дітей та підлітків у мікрорайоні;
  • спільна робота з ДНЗ;
  • контроль відвідування учнями навчальних занять;
  • організація навчання за індивідуальною формою;
  • організація роботи по підготовці учнів до навчання в дошкільній групі НВК.

Індивідуальна форма навчання
Право громадян на доступну освіту реалізується шляхом запровадження різних форм навчання, однією з яких є навчання за індивідуальною формою.  
У 2018/2019 навчальному році у навчальному закладі за індивідуально груповою формою навчалося 4 учні, що складає 2% від загальної кількості учнів НВК.           
Індивідуальний  навчальний план   складено відповідно до додатка 12 Типових навчальних планів
загальноосвітніх  навчальних закладів ІІ ступеня (наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту  України від 03.04.2012 № 409,зі  змінами , внесеними наказом Міністерства освіти і науки від 29.05.2014№ 664) і становив 8 год на кожного учня, що дало змогу забезпечити виконання програм у повному обсязі. 
Облік продовження навчання   випускників
     У 2018 році з освітнього закладу було випущено 7  дев’ятикласників.



Кількі
сть випуск
ників 9 класу

Продовжують навчання
З них: Всього
не навчається
10 клас Вечірня школа ПТНЗ ВНЗ
І-ІІ
р. акр.
Інші
7 7   5 - - 2 - -

Аналіз даних показав, що станом на 31.08.2019 всі 7 випускників 9  класу (100%) продовжують навчання.  
Кадрове забезпечення

У 2018/2019 навчальному році освітній процес у Каленському НВК забезпечували 17 педагогів.
Кількість педагогічних працівників (за віком):

  • до 30 років –  2
  • 31-40 років – 3
  • 41-50 – 5
  • 51-60 – 2
Більше 60 – 5
Кількість педагогічних працівників (за стажем):
  • До 3 років – 0
  • 3-10 років – 2
  • 10-20 років – 8
  • Більше 20 років – 7
Кількість педагогічних працівників (за категоріями і педагогічними званнями):
  • Вища –5
  • Перша – 10
  • Друга – 1

Спеціаліст - 1
Атестація педпрацівників
Велику стимулюючу роль у професійному зростанні педагогічних кадрів відіграє атестація, яка сприяє моральному і матеріальному заохоченню педагогічних працівників, узагальненню та впровадженню досвіду кращих вчителів у практику навчання та виховання учнів.
Робота з атестації педагогічних працівників навчального закладу була організована відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки від 06 жовтня 2010 року №930, зареєстрованого у Міністерстві юстиції 14 грудня 2010 року за №1255/18550 та наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 20.12.2011 № 1473 «Про затвердження Змін до Типового положення про атестацію педагогічних працівників», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 січня 2012 р. за № 14/20327  . В період атестації вчителями на високому рівні були проведені відкриті уроки, відкриті виховні заходи, організована робота щодо вивчення і впровадження прогресивного педагогічного досвіду кращих вчителів.
За результатами атестації 2018/2019 навчального року:

  •  присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» - 1;
  • підтверджено раніше присвоєну кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії» - 2;
  • присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії» - 1;

Підвищення кваліфікації
Педагогічний колектив НВК постійно працює над підвищенням рівня фахової майстерності, про що свідчить кількість вчителів, які у 2019/2019 навчальному  році відвідували курси підвищення кваліфікації та спецкурси:

  • курси підвищення кваліфікації при Житомирському ІППО -  4 вчителі;
  • онлайн-курс для вчителів «Едера» - 2  ;
  • навчальний тренінг при Житомирському ІППО - 2.

Всі педагоги, які були заявлені для проходження курсової перепідготовки у 2018/2019 навчальному  році, її пройшли. 

Далі...