План роботи

 

Каленського навчально-виховного комплексу «середня загальноосвітня школа І-ІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад» Коростенської районної ради Житомирської області

на 2020/2021 навчальний рік

 

 
Зміст
 
Розділ Назва  
І Вступ 5
ІІ Організаційні заходи щодо реалізації Закону України «Про загальну середню освіту». Здійснення всеобучу. 31
ІІІ Організація роботи з розвитку здібностей і талантів учнів. 36
ІУ Заходи по вихованню учнів  на національних традиціях України. 39
У Заходи із санітарно-гігієнічного виховання й фізичного розвитку учнів. 43
УІ Організація професійних консультацій учнів і їхньої продуктивної праці. 46
УІІ Заходи з педагогізації батьків. 47
УІІІ Координація дій школи з місцевими Радами народних депутатів. 50
ІХ Робота із забезпечення професійних знань і вмінь учителів школи. 51
Х Організація фінансово-господарської діяльності НВК і створення матеріально-технічної бази. 57
ХІ Моніторингові дослідження якості освіти 58
ХІІ Координація внутрішкільного контролю 60
ХІІІ Наступність у роботі  ДНЗ   - загальноосвітня школа I-II ступенів 71
  Додатки 72
 

 

І. ВСТУП

Підсумки діяльності навчального закладу в 2019/2020 навчальному році

та пріоритетні завдання на шляху реалізації Концепції Нової української школи в 2020/2021 навчальному році

Вступ

Результати роботи за навчальний рік – це результат виконання нашої  Освітньої програми та річного плану розвитку, які розроблені відповідно до освітнього законодавства України, а саме:

  1. Закон України «Про освіту»;
  2. Закон України «Про загальну середню освіту»;
  3. Закон України «Про дошкільну освіту»;
  4. Концепція Нової української школи та наступних документів, що прийняті на її виконання

Наша  робота направлена на виконання 9 ключових компонентів НУШ:
1.         Новий зміст освіти, оснований на формуванні компетентностей, потрібних для успішної самореалізації в суспільстві.
2.         Умотивований учитель, який має свободу творчості й розвивається професійно.
3.         Наскрізний процес виховання, який формує цінності.
4.         Децентралізація та ефективне управління, що надасть школі реальну автономію.
5.         Педагогіка, що ґрунтується на партнерстві між учнем, учителем і батьками.
6.         Орієнтація на потреби учня в освітньому процесі, дитиноцентризм.
7.         Нова структура школи, яка дає змогу добре засвоїти новий зміст і набути компетентності для життя.
8.         Справедливий розподіл публічних коштів, який забезпечує рівний доступ усіх дітей до якісної освіти.
9.         Сучасне освітнє середовище, яке забезпечить необхідні умови, засоби і технології для навчання учнів, освітян, батьків не лише у приміщенні навчального закладу.
Весь освітній процес був направлений на формування ключових компетентностей, а саме:
01 - вільне володіння державною мовою;
02 - здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами;
03 - математична компетентність;
04 - компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій;
05 - інноваційність;
06 - екологічна компетентність;
07 - інформаційно-комунікаційна компетентність;
08 - навчання впродовж життя;
09 - громадянські та соціальні компетентності;
10 - культурна компетентність;
11 - підприємливість та фінансова грамотність.
В ході формування ключових компетентностей ми маємо виробляти наскрізні вміння і навички ХХІ століття:

  • Розв’язую проблеми
  • Критично мислю
  • Творчо мислю (креативність)
  • Співпрацюю
  • Ефективно спілкуюся
  • Розвиваю власний емоційний інтелект
  • Досліджую
  • Організовую свою діяльність
  • Рефлексую
  • Читаю вдумливо
Їх вироблення проходило під час реалізації вимог наскрізних ліній:
    1. «Екологічна безпека та сталий розвиток» – це формування в учнів соціальної активності, відповідальності й екологічної свідомості, у результаті яких вони дбайливо й відповідально ставитимуться до довкілля, усвідомлюючи важливіcть сталого розвитку для збереження довкілля й розвитку суспільства.
    2. «Громадянська відповідальність» є формування відповідального члена громади й суспільства, який розуміє принципи й механізми його функціонування, а також важливість національної ініціативи. Ця наскрізна лінія освоюється через колективну діяльність – дослідницькі роботи, роботи в групі, проекти тощо, яка розвиває в учнів готовність до співпраці, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок.
    3. «Здоров'я і безпека» є становлення учня як емоційно стійкого члена суспільства, здатного вести здоровий спосіб життя і формувати навколо себе безпечне життєве середовище.

«Підприємливість і фінансова грамотність» забезпечить краще розуміння молодим поколінням українців практичних аспектів фінансових питань (здійснення заощаджень, інвестування, запозичення, страхування, кредитування тощо); сприятиме розвиткові лідерських ініціатив, здатності успішно діяти в технологічному швидкозмінному середовищі.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27