Облік продовження навчан ня випускників |
У 2020 році з освітнього закладу було випущено 8 дев’ятикласників.
Аналіз даних показав, що станом на 31.08.2020 всі 8 випускників 9 класу (100%) продовжують навчання. |
Кадрове забезпечення | У 2019/2020 навчальному році освітній процес у Каленському НВК забезпечували 16 педагогів. Кількість педагогічних працівників (за віком):
Кількість педагогічних працівників (за стажем):
|
Атеста ція педпрацівників |
Велику стимулюючу роль у професійному зростанні педагогічних кадрів відіграє атестація, яка сприяє моральному і матеріальному заохоченню педагогічних працівників, узагальненню та впровадженню досвіду кращих вчителів у практику навчання та виховання учнів. Робота з атестації педагогічних працівників навчального закладу була організована відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки від 06 жовтня 2010 року №930, зареєстрованого у Міністерстві юстиції 14 грудня 2010 року за №1255/18550 та наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 20.12.2011 № 1473 «Про затвердження Змін до Типового положення про атестацію педагогічних працівників», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 січня 2012 р. за № 14/20327 . В період атестації вчителями на високому рівні були проведені відкриті уроки, відкриті виховні заходи, організована робота щодо вивчення і впровадження прогресивного педагогічного досвіду кращих вчителів. За результатами атестації 2019/2020 навчального року:
|
Підвищення кваліфікації |
Педагогічний колектив НВК постійно працює над підвищенням рівня фахової майстерності, про що свідчить кількість вчителів, які у 2019/2020 навчальному році відвідували курси підвищення кваліфікації та спецкурси:
|
Методична робота з педагогічними кадрами |
Важливою складовою кадрової політики є система роботи з підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Робота з педагогічними працівниками щодо підвищення професійної майстерності здійснюється у відповідності з певною структурою: - індивідуальні, групові, колективні форми роботи; - курси, спецкурси підвищення кваліфікації педагогів; - участь у конкурсах професійної майстерності; - школа молодого спеціаліста, наставництво; - самоосвіта та атестація педагогів; - вивчення, узагальнення та поширення ППД; - публікації власних наробок; У 2019/2020 навчальному році педагогічний колектив Каленського НВК працював над реалізацією ІУ етапу єдиної методичної теми « Роль педагогічної майстерності вчителя у формуванні високо компетентної особистості»в рамках районної науково-методичної проблеми «Запровадження компетентнісно зорієнтованого підходу як основи формування самодостатньої особистості педагога і школяра». Навчальним закладом забезпечувався доступ до змісту, форм і методів науково-методичного підходу, умов реалізації теми, осмислення очікуваних результатів, виокремлення технологічних процедур. Різноманітність методичних заходів за формами проведення та змістом забезпечували процес набуття досвіду з теми. Для реалізації єдиної методичної теми НВК і району вчителями закладу на високому професійному і організаційному рівні були проведені колективні форми роботи:
|
Робота з обдарованими дітьми | З метою реалізації Державної програми роботи з обдарованою молоддю адміністрацією та педагогічним колективом закладу у 2019/2020 навчальному році були здійснені такі заходи:
Аналізуючи роботу вчителів під час організації і проведення шкільного та районного етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів слід відзначити, що в даному напрямку вчителі працюють не систематично і не активно. Не всі вчителі проводили плідну роботу по підготовці учнів до участі у Всеукраїнських учнівських олімпіадах, конкурсі-захисті МАН, інтелектуальних турнірах та конкурсах тощо. |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27