Облік продовження навчан
ня   випускників
     У 2020 році з освітнього закладу було випущено 8  дев’ятикласників.


Кількі
сть випуск
ників 9 класу

Продовжують навчання
З них: Всього
не навчається
10 клас Вечірня школа ПТНЗ ВНЗ
І-ІІ
р. акр.
Інші
8 8 2 - 4 2 - -

Аналіз даних показав, що станом на 31.08.2020 всі 8 випускників 9  класу (100%) продовжують навчання.  
Кадрове забезпечення У 2019/2020 навчальному році освітній процес у Каленському НВК забезпечували 16 педагогів.
Кількість педагогічних працівників (за віком):
  • до 30 років –  2
  • 31-40 років – 3
  • 41-50 – 5
  • 51-60 – 2
Більше 60 – 4
Кількість педагогічних працівників (за стажем):
  • До 3 років – 0
  • 3-10 років – 2
  • 10-20 років – 8
  • Більше 20 років – 6
Кількість педагогічних працівників (за категоріями і педагогічними званнями):
  • Вища –5
  • Перша – 10
  • Друга – 0
  • Спеціаліст - 1
Атеста
ція педпрацівників
Велику стимулюючу роль у професійному зростанні педагогічних кадрів відіграє атестація, яка сприяє моральному і матеріальному заохоченню педагогічних працівників, узагальненню та впровадженню досвіду кращих вчителів у практику навчання та виховання учнів.
Робота з атестації педагогічних працівників навчального закладу була організована відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки від 06 жовтня 2010 року №930, зареєстрованого у Міністерстві юстиції 14 грудня 2010 року за №1255/18550 та наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 20.12.2011 № 1473 «Про затвердження Змін до Типового положення про атестацію педагогічних працівників», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10 січня 2012 р. за № 14/20327  . В період атестації вчителями на високому рівні були проведені відкриті уроки, відкриті виховні заходи, організована робота щодо вивчення і впровадження прогресивного педагогічного досвіду кращих вчителів.
За результатами атестації 2019/2020 навчального року:
  • підтверджено раніше присвоєну кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії» - 2;
Підвищення кваліфікації
 
Педагогічний колектив НВК постійно працює над підвищенням рівня фахової майстерності, про що свідчить кількість вчителів, які у 2019/2020 навчальному  році відвідували курси підвищення кваліфікації та спецкурси:
  • курси підвищення кваліфікації при Житомирському ІППО -  3 вчителі;
  • навчальний тренінг при Житомирському ІППО - 2.
Всі педагоги, які були заявлені для проходження курсової перепідготовки у 2019/2020 навчальному  році, її пройшли. 
Методична робота з педагогічними кадрами
 
Важливою складовою кадрової політики є система роботи з підвищення кваліфікації
педагогічних працівників.

Робота з педагогічними працівниками щодо підвищення професійної майстерності
здійснюється у відповідності з певною структурою:

- індивідуальні, групові, колективні форми роботи;
- курси, спецкурси підвищення кваліфікації педагогів;
- участь у конкурсах професійної майстерності;
- школа молодого спеціаліста, наставництво;
- самоосвіта та атестація педагогів;
- вивчення, узагальнення та поширення ППД;
- публікації власних наробок;
У 2019/2020 навчальному році педагогічний колектив   Каленського   НВК  працював
над
реалізацією ІУ  етапу єдиної методичної теми « Роль педагогічної майстерності
вчителя у формуванні високо компетентної особистості»в рамках районної
науково-методичної проблеми «
Запровадження компетентнісно зорієнтованого підходу
як основи формування самодостатньої особистості педагога і школяра
».

Навчальним закладом забезпечувався доступ до змісту, форм і методів науково-методичного
підходу, умов реалізації теми, осмислення очікуваних результатів, виокремлення
технологічних процедур. Різноманітність методичних заходів за формами проведення та
змістом забезпечували процес набуття досвіду з теми.

Для реалізації єдиної методичної теми НВК і району вчителями закладу на
високому професійному і організаційному рівні були проведені колективні
форми роботи:  
Предмет ПІБ учителя Форма колективної роботи Тема
Англійська мова  Клюковська Н.О. Презентація досвіду роботи  «Формування  мовленнєвої
компетентності здобувачів освіти
засобами лексико- граматичних
ігор на уроках англійської мови»
Математика  Каленський М.І.. Презентація досвіду роботи «Запровадження
компетентнісного
підходу як основи
формування
 комунікативної  
особистості
здобувачів освіти»
Робота з обдарованими дітьми З метою реалізації Державної програми роботи з обдарованою молоддю адміністрацією та педагогічним колективом закладу у 2019/2020 навчальному році були здійснені такі заходи:
  • поновлений шкільний інформаційний банк даних про обдарованих дітей НВК;
  • поновлена наукова-методична база з питань роботи з обдарованими дітьми;
  • проведений шкільний етап Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів;
  • організована робота з підготовки та участі учнів НВК в районному   етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад з начальних предметів;
  • проведена робота з підготовки та участі учнів НВК у Всеукраїнському конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт здобувачів освіти;
  • організовані та проведені шкільні конкурси та виставки творчих робіт здобувачів освіти, спрямовані на виявлення та самореалізацію обдарованих дітей;
  • організована робота гуртків  за бажанням здобувачів освіти;
  • забезпечене інформування про всі досягнення здобувачів освіти на сайті  НВК;
Робота колективу НВК, яка проведена за програмою виявлення та підтримки талановитої молоді і створення умов, необхідних для розвитку індивідуальності, має свої позитивні результати. Як відомо, дієвим засобом формування мотивації до навчання, підвищення пізнавальної активності, поглиблення і розширення знань, створення умов для збереження і розвитку інтелектуального потенціалу нації є різноманітні інтелектуальні змагання: Всеукраїнські олімпіади, турніри, Інтернет-олімпіади, інтерактивні конкурси.   
     Аналізуючи роботу вчителів під час організації і проведення шкільного та районного етапів Всеукраїнських учнівських олімпіад з навчальних предметів слід відзначити, що в даному напрямку вчителі працюють не систематично і не активно.    Не всі вчителі проводили плідну роботу по підготовці учнів до участі у Всеукраїнських учнівських олімпіадах, конкурсі-захисті МАН, інтелектуальних турнірах та конкурсах тощо.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27