Співпраця з батька

ми

  Партнерство – це спілкування,взаємозв’язок,співпраця даної тріади,що проявляється в спільних цілях,завданнях,будується на добровільності,рівноправності,зацікавленості і відповідальності за результат.
Позитивним в партнерстві є питання організації харчування, створення освітнього простору кабінетів, забезпеченні поточних потреб на утримання ЗЗСО. Цьому сприяє відкритість, публічність у використанні коштів наданої допомоги.
В батьків відсутні будь – які претензії до освітнього простору,освітнього середовища,мікроклімату закладу,ставленні до осіб з ООП, малозабезпечених сімей, але на  низькому рівні партнерство в справі якості освіти.
Більшість батьків не усвідомлюють Місії по розумовому розвитку дитини,її розумових операцій,рівня розвитку ключових компетентностей,наскрізних вмінь і навичок,наскрізного виховання.
Вони цього не бачили,не відчували у своїй  практиці,не розуміють значення Інтнрнет- ресурсів в цьому плані.
Завдання НВК – сформувати компетентність батьків по проблемі якості освіти,компетентнісно- діяльнісному підходу до навчання, посилення відповідальності за даний процес,використання сімейного бюджету не тільки для матеріального,а й духовного розвитку

Роль шкіль

ної бібліотеки в організації освіньо

го процесу

У    2019/2020    навчальному     році    робота    шкільної      бібліотеки була організована відповідно до    нормативно-правових    документів:   Конституції   України,   Закон України  «Про  бібліотеку  і бібліотечну справу», Закону України  «Про  загальну  середню освіту», Положенна «Про шкільну бібліотеку», плану роботи бібліотеки.
Упродовж навчального року відповідальна  за роботу бібліотеки Пархомець В.В.  постійно розширювала бібліотечно-інформаційні послуги на основі вдосконалення традиційних і засвоєння нових бібліотечних форм і методів роботи.
Кількість читачів у бібліотеці становить 33 учні  та 15 учителів.
Кількість      бібліотечного     фонду     становить:     підручників – 348 примірників ; художньої літератури – 2890 примірників. Забезпеченість підручниками становить  95%.
В ході  акції «Подаруй книгу шкільній бібліотеці», проведеної до Всеукраїнського дня бібліотек, бібліотеці подаровано 14 книг, а саме: 5 книг – науково-популярних , 5 книг – історичних, 4 книги – художні.
Упродовж навчального року були проведені цікаві та змістовні заходи:
бесіди з учнями 1-9-х класів щодо правил користування бібліотекою, виявлення їхніх інтересів та інформаційних потреб;  про збереження підручників та підбито підсумки. Оголошено учнів, що найкраще зберігають підручники; тематичні виставки літератури; огляди періодичних видань, нових надходжень; бібліотечні уроки та посвята в читачі учнів початкових класів; Тиждень дитячої книги; оформлено тематичні полиці: «Україна – єдина країна», «Заглянемо у сиву давнину»,  «Слава слов’янскому слову», «Дивовижна Україна», «Пам’ятаємо. Перемагаємо », «Мова рідна – рідне слово»,»Думи мої, думи…»; поповнення тематичних папок: «Відомі українці», «Свята та традиції українського народу», «Мій біль – Чорнобиль».
Таким чином, робота шкільної бібліотеки була спрямована на виховання гармонійної, морально досконалої особистості, свідомої свого громадського обов’язку, відкритої до інтелектуального і творчого розвитку

Результати навчальної діяльності учнів НВК

В минулому навчальному році:
- до наступного класу переведено всіх учнів 1- 8-х класів;
- випущено із школи ІІ ступеня – 8 учнів;
Рівень навчальних досягнень учнів
у  2019/ 2020 навчальному році
 

Клас Кількість учнів у класі Високий Достатній Середній Початковий
кіль-ть % кіль-ть % кіль-ть % кіль-ть %
3 3 - - 2 67 1 33 - -
4 4 2 50 1 25 1 25 - -
5 5 2      40 1 20 2 40 - -
6 5 - - - - 5 100 - -
7 2 - - 2 100 - - - -
8 6 1 18 2 36 3 46 - -
9 8 - - 3 36 5 64 - -
Разом 39 5   11   23      


Кількість здобувачів освти, які засвоїли навчальні програми на високому і достатньому рівнях у 2019/2020 навчальному році дорівнює 45 %
З метою перевірки якості набуття знань, вмінь, навичок і  компетенцій здобувачів освти, повноти виконання навчальних програм щорічно вивчається стан викладання навчальних предметів проводяться річні контрольні роботи  за текстами адміністрації

Аналіз ДПА
 
Державна підсумкова атестація була відінена

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27