Єдина педагогічна тема та завдан
ня на 2020-
2021 навчальний рік
|
Вважаючи, що наш навчальний заклад знаходиться на шляху постійного розвитку, ми маємо всі ресурси для реалізації поставлених державою та суспільством перед освітянами задач у сфері освіти, що передбачає поліпшення її якості, створення умов для особистого розвитку та самореалізації кожного учня, тому для нашого закладу є актуальними низка питань, що акумулюються в єдиній науково-методичну проблему: «Взаємодія закладу освіти та сім’ї у формуванні високо компетентної особистості на засадах педагогіки життєтаорчості» та тему: «Формування ключових предметних компетентностей в учнів за новим Державним стандартом початкової, базової і повної загальної освіти».
Головне в діяльності на 2020-2021 навчальний рік:
- Моніторинг виконання планів, програм, ефективності виконання управлінських рішень, доведення їх до повного виконання, рефлексія і корекція;
- Підвищення компетентностей педагогів, результативність їх переучування, співставлення результатів з вимогами програми Сертифікації педагогів та критеріям професійного стандарту. Моніторинг інформаційної освіти через дистанційні курси;
- Розвиток емоційно-вольової сфери здобувачів освіти, батьків по мотивації на розвиток наскрізних вмінь і навичок, ключових компетентностей, як першочергових завдань перебування дитини в освітньому закладі на цій основі підвищення якості освіти;
- Розвиток матеріальної бази, залучення коштів по фандрайзингу, створення медіа теки НВК, безпечного освітнього простору та розвивального освітнього середовища;
- Ефективне використання варіативної частини робочого навчального плану, який має використовуватись для розвитку компетентностей, наскрізних вмінь і навичок, проектної діяльності, наскрізного виховання;
- Розвиток виховної діяльності на основі Банку морально-етичних, суспільно-політичних цінностей, активних форм виховання;
- Попередження правопорушень, булінгу, конфліктів, їх своєчасний розгляд і виконання рекомендацій;
Партнерство ЗЗСО, батьків, громадськості як запорука виконання місії, завдань і принципів освітньої діяльності.
|