Наступ

ність

у навчан

ні

 

           Проблеми наступності у навчанні  також була приділена увага: проведені спільні засідання  вчителів початкової школи та   вчителів суспільно-гуманітарного та природничо-математичного напряму, наради при директорі,  педрада з питань адаптації першокласників та узгодження єдиних вимог вчителів середньої та початкової школи до оцінювання навчальних досягнень учні, індивідуальні   консультації з батьками першокласників . Робота в цьому напрямку була проведена на достатньому рівні, що дало можливість успішно адаптуватись здобувачам освіти 1-го, 5-го класів. Проводиться робота з наступності ДНЗ та початкової ланки

Аналіз стану викладання навчальних предме

тів

 

У 2019/2020 навчальному році складовими системами внутрішньошкільного контролю були:
1. Контроль за рівнем засвоєння навчальних програм згідно графіку.
2. Контроль за якістю викладання навчальних дисциплін, виховання і розвитку здібностей здобувачів освіти в процесі навчання.
3. Контроль за веденням документації класних журналів, особових справ, щоденників учнів, календарно-тематичних і виховних планів.
4. Контроль за відвідуванням учнями навчальних занять.
Контроль за якістю викладання предметів здійснювався декількома шляхами:
1. Персональний контроль (бесіди, анкетування), відвідування уроків вчителів освітнього закладу, згідно річного плану роботи НВК. Адміністрацією вивчалася система роботи вчителів, які проходили атестацію у 2019/2020 навчальному році
2. Тематичний контроль. В ході перевірки вивчався рівень знань і умінь учнів на уроках з предметів: англійська мова,   матем атика, початкові класи.
3. Класно-узагальнюючий контроль. З метою перевірки організації і підготовки здобувачів освіти до засвоєння навчального матеріалу, виявлення потенційних можливостей колективу у 2019/2020 навчальному році вивчалвся коллектив      5 класу.   
Протягом навчального року адміністрацією навчального закладу  вивчався стан викладання предметів:

  • початкова школа: математика;
  • школа ІІ  ступенів: англійська мова,   математика, фізика.

Адміністрацією були відвідані уроки та позакласні заходи, перевірена наявність дидактичного матеріалу, проведені зрізи знань, перевірено навчальну документацію. За результатами перевірки були зроблені висновки, надані рекомендації вчителям-предметникам щодо удосконалення своєї педагогічної діяльності.
Загальний аналіз стану викладання цих дисциплін свідчить, що у вчителів, що викладають перевірені предмети, є вмотивована потреба щодо удосконалення навчально-виховного процесу, застосування нових педагогічних технологій, підвищення результативності навчання

Робота закладу по впровадженню дошкільної освіти

 

Певна робота  проводиться НВК по впровадженню дошкільної освіти.
Діяльність закладу направлена на реалізацію основних завдань дошкільної освіти: збереження та зміцнення фізичного та психічного здоров’я дітей, формування їх особистості, розвиток творчих здібностей та нахилів, забезпечення соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту, виховання потреби в самореалізації та самоствердженні.
Головною  метою  роботи різновікової  групи дошкільного підрозділу є забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, задоволення потреб громадян у вихованні, нагляді, догляді та оздоровленні дітей, створення умов для їх фізичного, розумового та духовного розвитку.
Учасниками навчально-виховного процесу дошкільного підрозділу  є: діти, педагогічні працівники, технічні працівники, батьки , представники підприємств, установ та інші особи, які беруть участь у навчально-виховному процесі.
Вихователем  Климчук М.Ф. вжиті заходи щодо охоплення навчанням дітей 5-річного віку. Робота з дітьми, що неохоплені дошкільною освітою носила систематичний характер. Проведено обстеження сімей, які входять до Каленської сільської ради, на наявність дітей дошкільного віку.
      Протягом навчального року дошкільний  підрозділ  НВК   працював  за Програмою виховання і навчання  дітей  від двох до семи років «Впевнений старт».  Навчальний план  складений на основі програми, що забезпечує всебічний розвиток особистості дитини, згідно з Законом України «Про дошкільну освіту» та Базового компонента дошкільної освіти. Освітній процес у групі здійснювався за пріоритетними напрямами роботи, які сприяли здійсненню системного підходу до формування цілісної дитячої особистості за лініями розвитку та сферами життєдіяльності.
            У 2019/2020 навчальному році функціонувала 1 дошкільна різновікова група, її відвідувало 7  дітей. Група  працювала за 5-денним режимом роботи з 4 годинним перебуванням дітей  (з 8-00 год до 12 год). Працюють 2 співробітники: 1 з яких – педагог(вихователь), 1 – обслуговуючий  персонал (помічник вихователя).   
            Дошкільний підрозділ  має необхідні умови для вирішення загально - освітніх, фізкультурно – оздоровчих заходів: групи оснащені іграшками згідно типового переліку, постійно оновлюється розвивальне - ігрове середовище – багато дидактичних посібників, ігор для пізнавального, художньо-естетичного, соціально-морального, мовленнєвого розвитку.
             Всі зусилля адміністрації НВК  та вихователя дошкільної групи  були направлені на виконання наступних завдань:
1. Формування пізнавальної активності на засадах інтегрування родинного і суспільного виховання із залученням батьків до участі в навчально-виховному процесі дошкільної групи.
2. Активізація рухової сфери дошкільнят шляхом створення психолого-педагогічних умов розвитку творчої особистості, тісних взаємозв’язків усіх видів оздоровчої діяльності у співпраці з родиною.
3. Розвиток валеологічної свідомості та виховання позитивного емоційного ставлення до природи на засадах зміцнення фізичного та психічного здоров’я кожного вихованця
       У 2020/2021  навчальному році дошкільний підрозділ   продовжуватиме  роботу над єдиною науково-методичною темою «Формування особистості дитини засобами ознайомлення з природою рідного краю з використанням інноваційних технологій». Єдина науково-методична тема, над якою працює вихователь  групи, покликана вирішити питання систематизації роботи у формуванні особистості дитини. Підвищенню професійного рівня та педагогічної майстерності вихователя різновікової групи   сприяло відвідування районних методичних об’єднань для вихователів. Основна мета - надання реальної, діючої допомоги.
В зв’язку з процесами модернізації дошкільної освіти великої уваги набуває створення сприятливих умов для розвитку дитини. Цьому сприяє впровадження інноваційних освітніх технологій у навчальний процес, забезпечення педагогічного колективу новою методичною літературою, періодичними підписними виданнями, сучасним дидактичним матеріалом. Протягом 2019/2020 навчального року було придбано методичні посібники, дидактичні ігри, іграшки.
Працюючи над виконанням річних завдань, педагогічний колектив співпрацював з дітьми та батьками.
Дотримання вимог охорони дитинства,  безпеки, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм,(Згідно ст. 23 Закону України «Про освіту») дошкільний заклад забезпечує право дитини на охорону здоров’я, здоровий спосіб життя через створення умов для безпечного нешкідливого утримання дітей. Дана робота ведеться в таких напрямках:
С    -створення безпечних умов для перебування дітей.
 О   -організація догляду за дітьми.
Ро -робота з колективом по ОП, ПБ, БЖД.
     -навчально-виховна робота з дітьми з питань БЖД
     -робота з батьками.
           З метою поширення практики організації різних форм роботи з батьками дітей старшого дошкільного віку  прийняли участь у Інтернет- зборах батьків майбутніх першокласників.
Кожен робітник дошільного  підрозділу  проявляє турботу по створенню безпечних умов для перебування дітей як у приміщенні, так і на прогулянкових майданчиках. Про що свідчить відсутність випадків травмування дошкільників під час перебування в дошкільному закладі на протязі  року. Вчасно відбувається усунення несправності устаткування, ремонт меблів та іншого обладнання.
          До нового навчального року відремонтовано групове приміщення. Підтримується належний технічний та санітарний стан для перебування дітей.
          Основними питаннями, що треба вирішити в наступному 2020/2021 н. р.:

  • - формування у дітей граматично правильної мови,  навичок діалогічного і політологічного мовлення;
  • -  удосконалення роботи щодо виховання культури спілкування, мовленнєвого етикету, формування самостійної, комунікативно розвиненої особистості дошкільника засобами мистецтва;
  • - вдосконалити фізкультурно-оздоровчу роботу та медико-педагогічний контроль;
  • - формування знань про себе та про значення здорового способу життя;
  • - вдосконалювати сенсорно-пізнавальний розвиток дітей ;

- формувати громадську активну позицію батьків, як приклад для дітей

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27