Управління закла

дом

Основні завдання, які ставилися на 2019-2020 навчальний рік:

  • Глибоке вивчення і осмислення, розробка плану дій по сучасному законодавству освітньої діяльності ЗЗСО;
  • Переучування кадрів в умовах закладу через активні форми науково-методичної роботи відповідно до програм перепідготовки та Професійного стандарту вчителя, що в кінцевому результаті має сформувати новий світогляд педагога, нову філософію місії закладу;
  • Створення нового освітнього середовища та освітнього простору, який гарантує дотримання прав і свобод суб’єктів освітнього процесу, в тому числі для осіб з особливими освітніми потребами;
  • Усвідомлення здобувачами освіти, їх батьками нових орієнтирів, критеріїв, результатів освіти – наскрізні вміння і навички, ключові, галузеві і предметні компетентності, мотивація на їх розвиток;
  • Наскрізне виховання в освітньому процесі, невідділене виховання від навчання, виховання через діяльнісний підхід, партнерство з сім'єю;
  • Забезпечення публічності в роботі закладу (ст. 30 ЗУ «Про освіту»);
  • Розвиток громадського самоврядування створення умов для його розвитку, вироблення критеріїв його результативності, відмова від кількісного показника як основної оцінки, особливо в роботі учнівського самоврядування, робота якого іноді зводиться до вміння класного керівника підготовити сценарій і взяти участь в конкурсі. Розуміння того, що самоврядування призначено для захисту прав і свобод учасників освітнього процесу, втягування їх в громадянське суспільство, що покликане розбудовувати правову державу, проявляти ініціативність, лідерство, створювати безпечний освітній простір та розвивальне освітнє середовище;
  • Виконання в повному обсязі Освітньої програми, що ґрунтується на компетентнісному, особистісно зорієнтованому, діяльнісному підходах, сучасних типах уроку, де вчитель виступає фасилітатором, модератором, коучом, тьютором;
  • Створення системи інформальної освіти, дистанційного навчання педагогів;
  • Розвиток емоційного інтелекту учасників освітнього процесу, виконання антибулінгового законодавства;
  • Розвиток менеджерських і маркетингових знань, вмінь і навичок адміністрації закладу, що відповідає запитам колективу, своєчасний моніторинг всіх процесів на основі чого приймаються рішення та інше.

Це завдання не одного року. Але періодично ми маємо звіряти свої кроки із державними вимогами та нашими завданнями.

Аналіз структури і мережі  НВК за минулий навчальний рік Збереження контин

генту

В плануванні своєї роботи ми опираємося на об’єктивний фактор, на ту ситуацію, яку маємо на сьогоднішній день.
1.1 Здобувачі освіти:
Показники 1 2 3 4 1-4 5 6 7 8 9 5-9 Середня наповнюваність
Було на 05.09 5 - 3 4 12 5 6 2 6 8 27 6
Прибули                        
Вибули                        
В т.ч. Індивід. навчання, екстернат                        
На кінець року 5 - 3 4 12 5 6 2 6 8 27  
 
Контингенти на 2020-2021 навчальний рік
1 2 3 4 1-4 5 6 7 8 9 5-9 Всього
 2 5   3 10 4 5 6 2 6 23 33
 
1 клас 2020-2021 навчального року (вчитель Солоп М.І.) – 2 дітей  
1.2 Дошкільний підрозділ
  05.09.2019 01.09.2020
Змішана  група 7 7
Йде тенденція зниження кількості дітей по Каленській громаді.
2. Пільгова категорія
  1-4 5-9 Всього
багатодітні 4 4 8
сироти   9 9
Діти переселенці   2 2
Основними заходами з збереженням контингенту учнів у 2019/2020 навчальному році були:
  • організація обліку дітей та підлітків у мікрорайоні;
  • спільна робота з ДНЗ;
  • контроль відвідування учнями навчальних занять;
  • організація навчання за індивідуальною формою;
організація роботи по підготовці учнів до навчання в дошкільній групі НВК.
Перспективний план наповнюваності класів передбачає в найближчі роки низьку наповнюваність 1-9 класів та дошкільної групи ,що  не відповідає нормативним актам.

Індивідуальна форма навчан

ня

 

Право громадян на доступну освіту реалізується шляхом запровадження різних форм навчання, однією з яких є навчання за   формою педагогічний патронаж.  
У 2019/2020 навчальному році у навчальному закладі за  такою формою навчалося 2 учні, що складає 2% від загальної кількості учнів НВК.           
Індивідуальний  навчальний план   складено відповідно до додатка 12 Типових навчальних планів загальноосвітніх  навчальних закладів ІІ ступеня (наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту  України від 03.04.2012 № 409,зі  змінами , внесеними наказом Міністерства освіти і науки від 29.05.2014№ 664) і становив 8 год на кожного учня, що дало змогу забезпечити виконання програм у повному обсязі. 

 

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27