Аналіз ДПА
Державна підсумкова атестація учнів 4 класу проводилася у вигляді підсумкових контрольних робіт з української мови та математики.  Завдання  розглянуті  та затверджені на засіданні педагогічної ради . Було проведено ДПА у 9 класі з таких предметів: українська мова, математика та  географія. Добір матеріалів для проведення ДПА й оцінювання результатів здійснювався відповідно до методичних рекомендацій щодо контролю й оцінювання навчальних досягнень учнів. Завдання включали матеріал, що відображав вимоги до результатів  навчання відповідних галузей Державного стандарту базової  середньої освіти, були розглянуті на засіданні педагогічної ради та затверджені директором НВК. Державною підсумковою атестацією було охоплено 4 учні 9 класу. Всі роботи з ДПА виконувалися письмово і були отримані слідуючі результати:
Результати ДПА 4 класу у 2018/2019 н.р.
№з\п Предмет початковий середній достатній високий
К-сть % К-сть % К-сть % К-сть %
1 Математика - - 3 60 2 40 - -
2 Українська мова - - 3 60 2 40 - -
Результати ДПА 9 класу у 2018/2019 н.р.
№з\п Предмет початковий середній достатній високий
К-сть % К-сть % К-сть % К-сть %
1 Математика - - 3 44 2 28 2 28
2 Українська мова - - 3 44 2 28 2 28
3 Географія - - 4 58 2 28 1 14

Інформатизація освітнього процесу
Відповідно до Закону України «Про Національну програму інформатизації», Указів Президента України «Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти в Україні», «Про першочергові завдання щодо впровадження новітніх інформаційних технологій», «Про додаткові заходи щодо підвищення якості освіти», Концепції розвитку дистанційної освіти в Україні пріоритетними напрямками діяльності закладу освіти у 2018/2019 навчальному році щодо впровадження нових освітніх технологій були:
  • впровадження інформаційних та комунікаційних мультимедійних  технологій у навчально-виховний процес;
  • формування інформаційної культури учнів та педагогічних працівників, забезпечення їх інформаційних потреб;
  • удосконалення інформаційно-методичного забезпечення навчально-виховного процесу;
  • оптимізація освітнього менеджмента на основі використання сучасних інформаційних технології в управлінській діяльності;
  • використання інформаційних технологій для розвитку дистанційного навчання.
У своїй діяльності комп’ютер використовують директор,   заступник  директора,  педагог-організатор. Реалізується повний комплекс задач. Кваліфікація користувачів задовільна. Діловодство ведеться українською мовою із застосуванням технології електронної підготовки, друку та збереження документів. Працює електронна пошта. Форми статистичної звітності підготовлені програмними засобами. Ведеться база даних у програмному комплексі ІСУО.
Що стосується безпосередньо навчально-виховного процесу, то комп’ютеризація і інформатизація закладу на сьогодні не повністю задовольняє потреби НВП. В НВК функціонує  комп’ютерний клас, мультимедійне обладнання. Але нажаль     комп’ютери  не підключено до Всесвітньої мережі Інтернет.
Постійно оновлюється сайт навчального закладу.  
Процес впровадження ІКТ-технологій у навчально-виховний процес в цьому навчальному році значно активізувався. Більшість вчителів протягом року провели ряд уроків з використанням інформаційних технологій. Організовано обмін досвідом із використання комп’ютерних технологій через відвідування уроків більш досвідчених колег, проведення майстер-класів з ІКТ. При підготовці та проведенні уроків, групових занять, підготовці учнів до різноманітних конкурсів педагоги використовували мережу Інтернет, власні презентації, медіатеку школи. Для перевірки вивченого матеріалу розроблялись або використовувались готові тести в електронному вигляді. При вивченні окремих тем учні отримували домашні завдання, при виконанні яких використовувався компютер. Активно використовувались компютерні технології при проведенні предметних тижнів, конференцій, конкурсів. Більшість позакласних заходів проводилися із використанням комп’ютерних презентацій.
Моніторинг використання інформаційних технологій в освітньому процесі здійснюється через безпосереднє спостереження, звіти вчителів-предметників, анкетування.
Значна увага приділяється використанню на уроках програмних засобів навчання. Педагогічні програмні засоби допомагають створити активне кероване комунікативне середовище, в якому здійснюється навчання. Використання електронних засобів навчання дає вчителю необмежену творчу діяльність, учитель може раціональніше використовувати навчальний час, індивідуалізувати навчання та скоротити види роботи, що стомлюють учня.
Протягом 2018/2019 навчального року здійснено наступні заходи щодо інформатизації  та використання мультимедійних технологій в закладі освіти:
  • організовано та проведено практичні семінари для вчителів-предметників “Користувач ПК”(кожного другого вівторка місяця), «Користувач Інтернет-ресурсів» (кожний парний четвер місяця), «Використання ІКТ у  навчально-виховному процесі»;
  •   використовувалися в навчально-виховному процесі програмно-педагогічні електронні засоби  з історії,   зарубіжної літератури, музичного мистецтва, географії, математики, образотворчого мистецтва.
  • введено в практику роботи проведення відкритих уроків та позакласних заходів вчителів-предметників із використанням комп’ютерних технологій;
  • проводится робота з підтримання матеріальної бази та навчально-методичного забезпечення кабінету інформатики у відповідність до нормативів, вимог та державних стандартів;
  • систематично проводиться робота щодо наповнення і оновлення шкільного сайту;
  • загальношкільні виховні заходи проводяться із використанням комп’ютерної техніки.
У 2018/2019 н.р.всі вчителі  активно використовували на своїх уроках ІКТ.
Результати анкетування педагогічного складу щодо володіння ПК наведені в таблиці:
 ькість вчителів Кількість вчителів, що володіють ПК на високому рівні Кількість вчителів, що володіють ПК на достатньому рівні Кількість вчителів, що володіють ПК на середньому рівні Кількість вчителів, що володіють ПК на низькому рівні
17 11 4 2  0

Підсумки діяльності навчального закладу за минулий навчальний рік
Аналіз результатів за минулий навчальний рік продемонстрував наступне:
  • освітній процес має тенденцію до розвитку;
  • реалізація функцій управління в закладі здійснюється за допомогою організаційно-педагогічних, організаційно-розпорядчих, соціально-психологічних, фінансово-господарських методів, які спрямовані на забезпечення функціонування та розвитку навчального закладу шляхом запровадження нових взаємовідносин між керуючими й керованими підсистемами відповідно до мети їх спільної діяльності;
  • діяльність адміністрації закладу спрямована на вдосконалення навчально-виховного процесу та підвищення його ефективності;
  • у навчальному закладі використовують колективне обговорення отриманих результатів, колективний творчий пошук вирішення конкретних завдань. На підставі аналізу результатів адміністрація корегує наступні дії щодо досягнення поставленої мети;
  • навчально-виховний комплекс  підтримує свій позитивний імідж;
  • створюються умови для врахування й розвитку навчально-пізнавальних і професійних інтересів, здібностей, потреб учнів;
  • значно покращилась ресурсна база (кадровий потенціал, матеріально-технічна база, інформаційно-методичне забезпечення);
  • методична робота сприяє модернізації змісту навчально-виховного процесу, втіленню педагогічних інноваційних технологій;
  • створено сприятливий психолого-педагогічний клімат.
     Однак залишились певні питання, розвязання яких слід продовжити, а саме:
  • підвищення якості освітніх послуг;
  • підвищення результативності роботи з обдарованими дітьми;
  • створення цілісної системи моніторингу освітнього процесу;
  • активне використання компютерних методичних комплексів;
  • недостаня результативність ДПА;
  • неефективне використання ресурсної бази кабінету інформатики;
  • покращення матеріально-технічної бази навчальних кабінетів.
Єдина педагогічна тема та завдання на 2019-2020 навчальний рік
Вважаючи, що наш навчальний заклад знаходиться на шляху постійного розвитку, ми маємо всі ресурси для реалізації поставлених державою та суспільством перед освітянами задач у сфері освіти, що передбачає поліпшення її якості, створення умов для особистого розвитку та самореалізації кожного учня, тому для нашого закладу є актуальними низка питань, що акумулюються в єдиній науково-методичну проблему: «Запровадження компетентнісно зорієнтованого підходу як основи формування самодостатньої особистості педагога і школяра» та тему: «Формування ключових предметних компетентностей в учнів за новим Державним стандартом початкової, базової і повної загальної освіти».
Пріоритетними напрямками розвитку освіти Каленського НВК  на 2019/2020 навчальний рік є:
  • забезпечення доступної та якісної освіти відповідно до вимог суспільства, запитів особистості, потреб села  і держави;
  • діяльність педагогічного колективу навчального закладу  щодо реалізації  методичної теми району «Запровадження компетентнісно зорієнтованого підходу як основи формування самодостатньої особистості педагога і школяра»;
  • забезпечення впровадження Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа»
  • забезпечення спрямованості навчально-виховного процесу на розвиток умінь і навичок особистості, застосування на практиці здобутих знань з різних навчальних предметів, успішну адаптацію людини в соціумі, формування здібностей до колективної діяльності та самоосвіти шляхом застосування особистісно зорієнтованого, компетентнісного і діяльнісного підходів;
  • реалізація принципу наступності у розвитку дошкільної, загальної освіти у зв’язку із запровадженням Державних стандартів початкової та базової загальної середньої освіти;
  • впровадження сучасних педагогічних технологій, спрямованих на розкриття та розвиток інтелектуальних і творчих здібностей дитини, на задоволення її потреб у самовдосконаленні;
  • створення оптимальних умов для здійснення педагогічними працівниками результативної самоосвітньої діяльності, в центрі якої проектування та організація сучасного уроку;
  • дотримання державних вимог до рівня загальноосвітньої підготовки учнів за рахунок чіткого використання Критеріїв оцінювання навчальних досягнень;
  • посилення здоровязбережного аспекту навчально-виховного процесу шляхом активного використання здоровязберігаючих технологій;
  • сприяння підвищенню загального рівня ІКТ-компетентності педагогів; активному впровадженню інноваційних технологій, спрямованих на розвиток особистості дитини та розкриття її інтелектуальних та творчих здібностей;
  • підвищення  рівня підготовки та проведення колективних форм роботи з метою подальшого вдосконалення дидактичної компетентності вчителів;
  • активізація роботи щодо охоплення дітей позашкільною освітою з урахуванням особливих потреб учнів пільгових категорій та підлітків девіантної поведінки;
  • формування у дітей та молоді національної ідентичності, розуміння єдності й цілісності України, виховання патріотизму та активної громадянської позиції, особистої відповідальності за долю держави та рідного села;
  • соціальний захист та створення оптимальних умов для навчання обдарованих учнів;
  • сприяння життєвому  і професійному самовизначенню учнів через впровадження ріхних форм  організації профорієнтаційної роботи та допрофільного навчання.