Навчальна програма з етики в дистанційному режимі для здобувачів освіти 6 класу
Тиждень | Клас | Дата уроку | № уроку | Тема уроку | Завдання | Ресурс |
І тиждень | 6 | 17.03.2020 | 25 | Що таке права та свободи людини. Чому права людини й права дитини є цінністю громадянського суспільства. | Опрацювати матеріал по темі з підручника. Ознайомитися з Конвенцією ООН, декларацією про права людини та з правами дитини. Підберіть віршики про права дитини і вишліть мені. Напишіть твір «Чим дитина відрізняється від дорослої людини у своїх правах» | https://www.youtube.com/watch?v=I3Iz871owRs https://www.youtube.com/watch?v=9_INV0msO2s https://www.youtube.com/watch?v=cQeOrhf2ZaI |
ІІ тиждень | 6 | 31.03.2020 | 26 | Як поважати та захищати права людини в демократичному суспільстві. Як співвідносяться право, свобода й обов'язок. | Опрацювати матеріал по темі з підручника. Прослухати казку про свободу та відповідальність Проаналізувати ситуацію, подану на с. 156, відповівши на подані запитання.Вивчити визначення ключових понять. |
https://www.youtube.com/watch?v=w6db9sRGfB8 |
ІІІ тиждень | 6 | 7.04. 2020 | 27 | Що таке суспільна справедливість і соціальна різноманітність. У чому ми всі рівні, хоча й різні. Чого вимагає від нас різноманітність життя в громадянському суспільстві. | Опрацювати матеріал по темі з підручника. Перегляньте презентацію.Опрацювати статтю в підручнику ст.. 157-159. Виконати завдання на ст..161 № 1,2, за бажанням №3 | https://naurok.com.ua/prezentaciya-materiali-do-uroku-etiki-6-klas-162429.html https://atsinis.livejournal.com/34650.html |
ІУ тиждень | 6 | 14. 04. 2020 | 28 | Як співвідносяться мораль і закон як регулятори життя громадян в демократичному суспільстві. Що означає рівність усіх перед законом. | Опрацювати матеріал по темі з підручника. Перегляньте відео за посиланням. Складіть пам’ятку «Про громадянина». Виконайте завдання 5 на сторінці 179 і визначте правила співіснування різних народів у багатонаціональній демократичній державі. | https://www.youtube.com/watch?v=GbFBp8rTV-Q |
У тиждень | 5 | 21. 04.2020 | 29 | Що таке громадянська позиція людини. Чому громадянська позиція є цінністю демократичного суспільства. У чому полягає почуття гідності громадянина. | Опрацювати матеріал по темі з підручника. Ознайомтеся з розділом 2 Конституції України «Права, свободи та обов’язки людини і громадянина» статті 21, 22, 23, 24. Прослухайте пісню Т. Петриненка «Україна», висловте письмово свої почуття. Напишіть десять найважливіших, на твою думку, понять теми уроку. | https://www.youtube.com/watch?v=VQLl7_R72BE&list=PLXlWbLFdCRTX9hxcIIM16Y0D2eAwIAfpt https://www.youtube.com/watch?v=Yv9W-IM83bY |
УІ тиждень | 6 | 28.04.2020 | 30 | У чому полягає етика відносин між народами в демократичному суспільстві. | Опрацювати матеріал по темі з підручника. (с. 175—181) Склади невеличкий твір-роздум за українським прислів’ям, винесеним в заголовок: «Добре річці з потоками». | https://www.youtube.com/watch?v=wq_r4-7wEJU https://www.youtube.com/watch?v=I4cH0hDAv2c |
УІІ тиждень | 6 | 5.05.2020 | 31 | Як ставитися до культурно-національних особливостей людей, які живуть в Україні. | Опрацювати матеріал по темі з підручника. (с. 181-184) Виконати тестові завдання з Viber |
https://www.youtube.com/watch?v=XlHukpy319w https://www.youtube.com/watch?v=G54hRYqMbUE |
УІІІ тиждень | 6 | 12.05.2020 | 32 | Узагальнення. Контрольні завдання | Виконати контрольні завдання з Viber (переслати на електронну пошту або Viber) | |
ІХ тиждень | 6 | 19. 05. 2020 |
33 | Ми — громадяни України | Перегляньте презентацію. Напишіть коротке есе «Я – патріот». Опрацювати матеріал по темі з підручника (с. 185-187) |
https://www.slideshare.net/YANA199707/ss-82383445 https://www.youtube.com/watch?v=fxUDAikvoog |
Х тиждень | 5 | 26. 05. 2020 |
34 | підсумковий урок |
Перегляньте Анімаційний серіал "Моя країна Україна" подивіться кліпи про Україну, доберіть свої і відправте однокласникам |
https://www.youtube.com/watch?v=XhVhZWabfAkhttps://www.youtube.com/wat ch?v=hKHBFOwFYrU https://www.youtube.com/watch?v=4c2UyRzb8Fg |