1. Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами Уміння: використовувати українознавчий компонент в усіх видах мовленєвої діяльності;
засобами іноземної мови популяризувати Україну, українську мову, культуру, традиції, критично оцінювати їх.
Ставлення:  гордість за Україну, її мову та культуру;
розуміння потреби популяризувати Україну у світі засобами іноземних мов;
усвідомлення того, що, вивчаючи іноземну мову, ми збагачуємо рідну;
готовність до міжкультурного діалогу.
2. Спілкування іноземними мовами Реалізується через предметні компетентності.
3. Математична компетентність Уміння: розв’язувати комунікативні та навчальні проблеми, застосовуючи логіко-математичний інтелект;
логічно обґрунтовувати висловлену думку;
використовувати математичні методи (графіки, схеми) для виконання комунікативних завдань.
Ставлення: готовність до пошуку різноманітних способів розв’язання комунікативних і навчальних проблем.
4. Основні компетентності у природничих науках і технологіях Уміння: описувати іноземною мовою природні явища, технології, аналізувати та оцінювати їх роль у життєдіяльності людини.
Ставлення: інтерес до природи та почуття відповідальності за її збереження;
розуміння глобальності екологічних проблем і прагнення долучитися до їх розв’язання за допомогою іноземної мови.
5. Інформаційно- цифрова компетентність Уміння: вивчати іноземну мову з використанням спеціальних програмних засобів, ігор, соціальних мереж; створювати інформаційні об’єкти іноземними мовами;
спілкуватися іноземною мовою з використанням інформаційно- комунікаційних технологій;
застосовувати ІКТ для пошуку, обробки, аналізу та підготовки інформації відповідно до поставлених завдань.
Ставлення: готовність дотримуватись авторських прав та мережевого етикету.
6. Уміння вчитися упродовж життя Уміння: визначати комунікативні потреби та цілі під час вивчення іноземної мови;
використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання; самостійно працювати з підручником, шукати нову інформацію з різних джерел та критично оцінювати її; організовувати свій час і навчальний простір;
оцінювати власні навчальні досягнення.
Ставлення: сміливість у спілкуванні іноземною мовою;
подолання власних мовних бар’єрів; • відповідальність за результати навчально-пізнавальної діяльності;
 наполегливість;
внутрішня мотивація та впевненість в успіху.
7. Ініціативність і підприємливість Уміння: ініціювати усну, писемну, зокрема онлайн взаємодію іноземною мовою для розв’язання конкретної життєвої проблеми;
генерувати нові ідеї, переконувати в їх доцільності та об’єднувати однодумців задля втілення цих ідей у життя; • презентувати себе і створювати тексти (усно і письмово) іноземною мовою, які сприятимуть майбутній кар’єрі.
Ставлення:дотримання етичної поведінки під час розв’язання життєвих проблем;
комунікабельність та ініціативність;
ставлення до викликів як до нових можливостей;
відкритість до інновацій;
креативність
8. Соціальна та громадянська компетентності Уміння: формулювати власну позицію;
співпрацювати з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою;
розв’язувати конфлікти у комунікативних ситуаціях;
переконувати, аргументовувати, досягати взаєморозуміння/ компромісу у ситуаціях міжкультурного спілкування; • переконувати засобами іноземної мови у важливості дотримання прав людини;
критично оцінювати інформацію з різних іншомовних джерел.
Ставлення: толерантність у спілкуванні з іншими;
проактивність в утвердженні демократичних цінностей;
усвідомлення необхідності володіння іноземними мовами для підвищення власного добробуту;
9. Обізнаність та самовираження у сфері культури Уміння:висловлювати іноземною мовою власні почуття, переживання і судження щодо творів мистецтва; порівнювати та оцінювати мистецькі твори та культурні традиції різних народів.
Ставлення:усвідомлення цінності культури для людини і суспільства;
повага до багатства і розмаїття культур.
10. Екологічна грамотність і здорове життя Уміння: розвивати екологічне мислення під час опрацюванні тем, текстів, новин, комунікативних ситуацій, аудіо- та відеоматеріалів;
розробляти, презентувати та обґрунтовувати проекти, спрямовані на збереження довкілля;
пропагувати здоровий спосіб життя засобами іноземної мови.
Ставлення: сприймання природи як цілісної системи;
готовність обговорювати питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища;
відповідальне ставлення до власного здоров’я та безпеки.