Сектор освіти Коростенської районної державної адміністрації
Каленський навчально-виховний комплекс «середня загальноосвітня школа І-ІІ ступенів-дошкільний навчальний заклад»
11534, вул.Потапова, 61б, с.Каленське, Коростенський район, Житомирська обл, тел. (04142)9-92-40
Е-mail kalenskuynvk@meta.uа код ЄДРПОУ38957950
НАКАЗ
Від 03 вересня 2020 року № 84
Про організацію методичної роботи
з педагогічними кадрами у 2020/2021 навчальному році
На виконання Законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про загальну середню освіту», «Про позашкільну освіту», «Про інноваційну діяльність», Національної стратегії розвитку освіти в Україні на період до 2021 року, схваленої Указом Президента України від 25.06.2013 № 344/2013, відповідно до Положення про районний методичний кабінет, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 08.12.2008 № 1119, з метою модернізації освітнього процесу у руслі впровадження нових Державних стандартів початкової, базової та повної загальної середньої освіти, Концепції «Нова українська школа», схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14.12. 2016 № 988-р, підвищення наукового та загальнокультурного рівня педагогічних працівників, удосконалення їхньої професійної компетентності, розвитку творчої активності педагогів, впровадження в практику роботи досягнень психолого-педагогічної науки, передового педагогічного досвіду, нових педагогічних технологій
Н А К А З У Ю:
1. Директору НВК Л.В.Стець:
1) Продовжити в 2020-2021 навчальному році роботу з реалізації районної науково-методичної проблеми «Запровадження компетентнісно зорієнтованого підходу, як основи формування самодостатньої особистості педагога і школяра» та теми «Роль педагогічної майстерності вчителя у формуванні висококомпетентної особистості».
1) Забезпечити творчий підхід до організації методичної роботи, визначивши її структуру, зміст, форми проведення, координацію з планом роботи районного методкабінету, затвердити наказом по установі участь педпрацівників у одній із колективних постійно діючих форм методичної роботи.
2) Залучити всіх педпрацівників до участі у районній та шкільній методичній роботі.
3) Рекомендувати як форму методичної роботи організацію психолого-педагогічних семінарів, класних керівників, взявши під особистий контроль надання допомоги по самоосвітній роботі педпрацівників.
4) Забезпечити участь педпрацівників у роботі районних методичних заходів.
5) Визначити у розкладі можливості заміни уроків:
- директора НВК - п'ятниця;
- заступника директора з навчально-виховної роботи - середа;
педагога-організатора — вівторок;
- вчителів іноземних мов - четвер;
- вчителя фізичної культури - п'ятниця;
- вчителів суспільно-мовного профілю — вівторок;
- вчителів природничо-математичного профілю - понеділок;
- голови профкому - понеділок.
6) Забезпечити спільно з райметодкабінетом якісне і своєчасне проведення семінарів, відкритих уроків, позакласних заходів у відповідності з планом роботи постійно діючих семінарів для педагогів району на 2020-2021 навчальний рік на базі закладів освіти.
7) Використати діагностичні аспекти при вивченні компетентності учнів з окремих предметів, узагальнювати матеріали і заслуховувати їх на засіданнях педрад, методоб'єднань, семінарів, нарад, узагальнювати наказом по закладу освіти.
8) Забезпечити участь вчителів-предметників у І етапі Всеукраїнського конкурсу «Учитель року-2021».
9) Організувати методичну роботу в проекції створення інноваційного освітнього простору, сприятливого для професійного зростання та розвитку природних нахилів здобувачів освіти.
10) Забезпечити активну участь педагогів у роботі районних методичних комісій.
11). Активізувати роботу щодо вивчення та поширення перспективного педагогічного досвіду вчителів, які атестуються в поточному навчальному році та претендують на присвоєння кваліфікаційних категорій та педагогічних звань.
12) Використовувати атестацію, конкурси, творчі звіти, виставки, презентації творчого пошуку та інші форми роботи з метою мотивації зростання професійної майстерності, розвитку креативності та результативності праці педагога.
2.Затвердити таку структуру методичної роботи в НВК з реалізації загально районної науково-методичної проблеми:
1)Методичне об’єднання класних керівників ( з періодичністю засідань 4 рази на рік).
Затвердити склад учасників:
Каленська А.В. – класний керівник 2 класу;
Солоп М.І. – класний керівник 1,4 класів;
Рудницьку Ю.А. -класник керівник 5 класу;
Потопальська Л.Д. – класний керівник 6,8 класів;
Пархомець В.В. – класний керівник 7 класу;
Клюковська Н.О. – класний керівник 9 класу, голова методичного об’єднання.
2)Психолого-педагогічні семінари ( з періодичністю засідань 4 рази на рік).
Затвердити склад учасників:
Каленська А.В. – голова психолого-педагогічного семінару;
Солоп М.І. – вчитель початкових класів;
Потопальська Л.Д. – вчитель зарубіжної літератури;
Пархомець В.В. – вчитель української мови та літератури;
Закусило В.М. – вчитель української мови та літератури;
Клюковська Н.О. – вчитель англійської німецької мови;
Васьківська В.В. - вчитель німецької мови;
Каленський В.П. – вчитель фізичної культури;
Каленський М.М. – вчитель музичного мистецтва;
Пархомець Ю.Д. – вчитель біології та хімії;
Жуковська О.В. – вчитель математики та інформатики;
Рудницька Ю.А. – вчитель історії;
Коваль А.Ю. – вихователь ДНЗ.
3.Забезпечити участь педагогічних працівників у районній серпневій конференції на тему: «Про хід виконання Указу Президента України від 25.06.2013 № 344/2013 «Про Національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2029 року», виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 14.12.2016 року № 988-р «Про Концепцію реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року» та визначення першочергових завдань і напрямів роботи педагогічних колективів зі створення умов для здобуття якісної, сучасної та доступної освіти у новому 2020-2021 навчальному році».
4.Провести педагогічні читання на базі Грозинського опорного закладу з проблеми: «Виховання на цінностях як ключовий компонент освітнього процесу»;
- педагогічні читання з проблеми: «Компетентнісний підхід як основа реформування освітнього процесу у світлі Концепції Нової української школи»,
січень-березень.
5.Провести атестацію педкадрів закладу освіти.
6.Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Директор НВК Л.В.Стець