Ключові компетентності Компоненти
1 Спілкування державною
(і рідною — у разі відмінності) мовами
Уміння:усно й письмово висловлювати свою думку, слухати співрозмовника, тлумачити базові концепції щодо забезпечення добробуту, здоров’я та безпеки;
обговорювати, дискутувати й презентувати своє бачення та спільне рішення
Ставлення:ціннісне ставлення до державної і рідної мови, у разі відмінності, як засобу комунікації та складової культури свого народу
Навчальні ресурси:проведення роботи в групах, опитування думок, мозковий  штурм,  аналіз ситуацій (використання історій, легенд, притч, казок, науково-популярних текстів)
2 Спілкування іноземними мовами Уміння:спілкуватись іноземною мовою в життєвих ситуаціях, що стосуються здоров’я та безпеки;
правильно застосовувати іноземні терміни;
використовувати попередження іноземною мовою про небезпеку;
розрізняти маркувальні знаки та позначення на пакувальних матеріалах для споживачів на харчових та промислових продуктах іноземного походження
Ставлення: шанобливе ставлення до інших мов як засобу комунікації;
усвідомлення необхідності володіння іноземними мовами
Навчальні ресурси:
інтерактивне спілкування;
робота з іноземними текстами як джерелами інформації;
опрацювання термінів з використанням інтернет-ресурсів, словників, глосаріїв;
участі в міжнародних проектах (наприклад, Європейська мережа шкіл сприяння здоров’ю)
3 Математична компетентність Уміння:застосовувати знання з математики (формули, графічні й статистичні методи, розрахунки,  моделі) для розуміння соціальних явищ, вирішення побутових питань та життєвих ситуацій
Ставлення:усвідомлення цінності математичних знань та способів діяльності у різних соціальних сферах та побуті
Навчальні ресурси:соціально-ігрові проекти, моделювання соціальних ситуацій, використання математичних методів на практичних заняттях (здійснюють експрес-оцінку та моніторинг здоров’я, розрахунок калорійності харчового раціону відповідно до енерговитрат організму)
4 Основні компетентності у природничих науках і технологіях Уміння:застосовувати знання з природничих наук (біології людини, бережливого природокористування, методів дослідження природи) для забезпечення добробуту, здоров’я і безпеки;
установлювати причиново-наслідкові зв’язки між природним та соціальним довкіллям, прогнозувати соціальні наслідки використання сучасних технологій у природному та соціальному середовищі
Ставлення: відповідальність за власну діяльність у природі;
ціннісне ставлення до природозбережувальних та природовідновлюванних технологій;
екологічно доцільна поведінка
Навчальні ресурси:створення еколого-соціальних проектів;
дослідження залежності стану здоров’я від природних і технологічних чинників (аналіз складу харчових продуктів тощо);
моделювання ситуацій впливу природного й техногенного середовища на здоров’я та безпеку людини
5 Інформаційно-цифрова компетентність Уміння:отримувати інформацію з використанням ІКТ щодо добробуту та безпеки;
безпечно застосувати ІКТ в повсякденному житті;
аналізувати, порівнювати та критично оцінювати достовірність і надійність джерел даних, інформації та цифровий контент
Ставлення:дотримання етики спілкування в інформаційних мережах, усвідомлення користі та загрози у використанні ІКТ та соціальних мереж
Навчальні ресурси:застосування ІКТ для підготовки презентацій власних проектів;
створення веб-сторінок і сайтів для комунікації та реалізації проектів щодо добробуту, здоров’я та безпеки; застосування комп’ютерних програм у дослідженнях, практичних роботах, проектах
6 Уміння вчитися впродовж життя Уміння:визначати свій стиль і способи індивідуального ефективного навчання;
раціонально планувати час;
здійснюватисамооцінювання та самоконтроль
Ставлення: виявляє стійку мотивацію та інтерес до учіння;
усвідомлена потреба у навчанні протягом життя;
впевненість в успіху власного навчання як засобу забезпечення добробуту, збереження здоров’я, безпеки
Навчальні ресурси:розробка індивідуальних освітніх маршрутів, що враховують індивідуальний стиль навчання, передбачають раціональне планування часу, рефлексію й оцінювання результатів
7 Ініціативність і підприємливість Уміння:втілювати ідеї в життя, долати труднощі, діяти в умовах ризиків та непередбачуваних ситуацій;
досягати мети, вчитися на власних помилках; усвідомлювати власні слабкі та сильні сторони
Ставлення:усвідомлення взаємозв’язку життєвого успіху з усіма складовими здоров’я;
ставлення до добробуту та безпеки як до ознак підприємливості;
демонструє позитивний світогляд у поведінці;
ціннісне ставлення до власного життєвого досвіду
Навчальні ресурси:проживання змодельованих ситуацій;
ігри-стратегії, спрямовані на формування здатності брати на себе відповідальність;
діалоги та рефлексивні вправи;
вправи на виявлення професійних схильностей
8 Соціальна (А) та громадянська (Б) компетентності Уміння (А):працювати в команді, відстоювати інтереси особистого, сімейного й суспільного добробуту;
конструктивно комунікувати в різних середовищах, виявляти толерантність, викликати довіру та виявляти співчуття;
висловлювати різні погляди;
долати стрес, розчарування;
чітко розмежовувати приватну та професійну сферу
Ставлення (А):виявляє позитивне ставлення до співпраці, асертивності;
зацікавлене ставлення до соціоекономічного розвитку та міжкультурної комунікації;
цінує розмаїття поглядів і поважає себе та інших
Навчальні ресурси: У груповій роботі, дискусіях, моделювання та розв’язання соціальних ситуацій, тренінги
Уміння (Б):реалізовувати громадянські права та свободи, зокрема ті, що стосуються власного добробуту, здоров’я та безпеки в щоденних ситуаціях

Ставлення (Б):повага до прав людини;
громадянська відповідальність за особистий і суспільний добробут;
демократична культура.
Навчальні ресурси: ситуаційні вправи, проблемні ситуації, проекти, спрямовані на усвідомлення  ідей демократичного громадянства як засади досягнення добробуту, поваги до прав людини.
9 Обізнаність і самовираження у сфері культури Уміння:здатність зіставляти власні погляди та їх вираження з думкою інших щодо формування добробуту, збереження і зміцнення власного здоров’я та здоров’я тих, хто поруч;
застосовувати соціально-економічні можливості діяльності у сфері добробуту та здоров’я;
застосовувати творчі здібності та життєві навички у різних професійних середовищах
Ставлення:усвідомлення універсальних цінностей, що сприяють добробуту, забезпеченню здоров’я та безпеки у соціумі;
ціннісне ставлення до навколишнього світу й до самих себе;
усвідомлення цінності творчого підходу до творення добробуту;
споживча та медіакультура
Навчальні ресурси:полілоги, спрямовані на аналіз впливу сім’ї, традицій, суспільних та економічних чинників, культурної спадщини, традицій на ставлення людства до здоров’я, добробуту та безпеки;
порівняння минулих та сучасних культурних традицій.
10 Екологічна грамотність і здорове життя. Уміння:встановлювати причиново-наслідкові зв’язки між станом природного довкілля і здоров’ям, добробутом і безпекою громади;
діяти в небезпечних ситуаціях та надавати першу необхідну допомогу;
визначати взаємозв’язок складників здоров’я; дотримуватися правил особистої гігієни, збалансованого харчування і рухової активності;
аналізувати вплив способу життя на добробут і безпеку (особисту і громадську)
Ставлення: ціннісне ставлення до навколишнього середовища як потенційного джерела здоров’я та добробуту та безпеки людини і спільноти;
відповідальне ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших людей
Навчальні результати:ігри-імітації та ігри-вправи, що моделюють життєві ситуації та забезпечують холістичний підхід до формування життєвих навичок та усвідомленого ставлення до власного здоров’я, здоров’я інших та навколишнього середовища