Ключові компетентності Компоненти
1. Спілкування державною
 (і рідною у разі відмінності) мовами
Уміння:усно та письмово оперувати технологічними поняттями, фактами;
обговорювати питання, пов’язані з реалізацією проекту;
ділитися власними ідеями, думками, коментувати та оцінювати власну діяльність і діяльність інших;
шукати, використовувати і критично оцінювати інформацію в технічній літературі, підручниках, посібниках, технологічній документації, періодичних виданнях, у мережі Інтернет;
обґрунтовувати технології проектування та виготовлення виробу.
Ставлення:усвідомлення важливості розвитку української технічної і технологічної термінології та номенклатури;
 розуміння можливостей державної / рідної мови для виконання завдань у різних сферах, пошанування висловлювань інших людей, толерантність.
Навчальні ресурси:інтерактивні методи навчання;
робота в парах, групах;
проекти
2. Спілкування іноземними мовами Уміння:розуміти технічні записи іноземною мовою на інструкціях, читати технологічні карти;
шукати, використовувати і критично оцінювати інформацію іноземною мовою для виконання завдань, презентувати проект іноземною мовою.
Ставлення:розуміння можливостей застосування іноземних мов для ефективної діяльності.
Навчальні ресурси:індивідуальна робота, робота в парах та групах;
Проекти
3. Математична компетентність Уміння:застосовувати математичні (числові та геометричні) методи для виконання технологічних завдань у різних сферах діяльності, розуміти, використовувати і будувати прості математичні моделі для вирішення технологічних проблем.
Ставлення:пошанування істини.
Навчальні ресурси:розрахунки для визначення необхідної кількості матеріалів, габаритних розмірів, вартості виробу;
використання вимірювальних пристроїв;
виготовлення креслеників
4. Основні компетентності у природничих науках і технологіях Уміння:розумно та раціонально користуватися природними ресурсами, економно використовувати матеріали;
порівнювати фізико-механічні властивості конструкційних матеріалів, обґрунтовувати технології проектування та виготовлення виробу, намагатися організовувати безвідходне виробництво, вторинну переробку матеріалів;
аналізувати, формулювати гіпотези, збирати дані, проводити експерименти, аналізувати та узагальнювати результати;
використовувати наукові відомості для досягнення мети, обґрунтованого рішення чи висновку.
Ставлення:усвідомлення ролі навколишнього середовища для життя і здоров’я людини;
розуміння важливості грамотної утилізації відходів виробництва;
шанобливе ставлення до природи, праці.
Навчальні ресурси:добір конструкційних матеріалів, обґрунтування технологій проектування та виготовлення виробу.
5. Інформаційно-цифрова компетентність Уміння:безпечно використовувати соціальні мережі для обговорення ідей, пов’язаних із виконанням технологічних проектів, критично застосовувати
інформаційно-комунікаційні технології для створення, пошуку, обробки, обміну інформацією, етично працювати з інформацією (авторське право, інтелектуальна власність тощо).
Ставлення:повага до авторського права та інтелектуальної власності, толерантність.
Навчальні ресурси:робота з цифровими пристроями під час вибору моделей-аналогів, пошуку технологій виготовлення та оздоблення виробів, виконання ескізів та креслеників, створення презентаційних матеріалів
6. Уміння вчитися впродовж життя Уміння:формулювати власну потребу в навчанні, шукати та застосовувати потрібну інформацію для реалізації проекту, організовувати навчальний процес (власний і колективний), зокрема шляхом ефективного керування ресурсами та інформаційними потоками, визначати навчальні цілі та способи їх досягнення.
Ставлення:допитливість, прагнення пізнавати нове, експериментувати, відвага і терплячість.
Навчальні ресурси:робота з інформаційними джерелами, пошук технологій виготовлення та оздоблення виробів, створення презентаційних матеріалів, самоаналіз власної діяльності та аналіз діяльності інших
7. Ініціативність  і підприємливість Уміння:проектувати власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей, переваг і недоліків, мислити творчо, генерувати нові ідеї й ініціативи та втілювати їх у життя для підвищення власного добробуту і для розвитку суспільствата держави;
формулювати цілі і завдання, розробляти план для їх досягнення, прогнозувати і нівелювати ризики;
ухвалювати рішення й оцінювати їх ефективність,
раціонально використовувати ресурси;
аналізувати помилки;
знаходити вихід з кризових (критичних) ситуацій.
Ставлення:впевненість під час реалізації власних ідей, визнання своїх талантів, здібностей, умінь і демонстрація їх у праці та творчості;
здатність брати на себе відповідальність за кінцевий результат власної та колективної діяльності, ініціативність, відкритість до нових ідей.
Навчальні ресурси:планування та виконання завдання (індивідуального і колективного), розроблення проекту, його реалізація, зустрічі з успішними підприємцями, екскурсії на виробництво
8. Соціальна та громадянська компетентності Уміння:працювати самостійно та в команді з іншими на результат, попереджувати і розв’язувати конфлікти, досягати компромісу, безпечно поводитися з інструментами та обладнанням.
Ставлення:усвідомлення цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту;
розуміння важливості виконання різних соціальних ролей в групах;
відповідальність, пошанування думок інших людей, толерантність.
Навчальні ресурси:інтерактивні методи навчання;
соціальні проекти
9. Обізнаність і самовираження у сфері культури Уміння:виражати власні ідеї, досвід і почуття за допомогою виготовлених виробів, зокрема творів декоративно-ужиткового мистецтва, популяризувати декоративно-ужиткове мистецтво та майстрів своєї громади, рідного краю;
досліджувати технології виготовлення таких виробів.
Ставлення:шанобливе ставлення до народних звичаїв, традицій,
готовність зберігати і розвивати традиційні технології виготовлення виробів декоративно-ужиткового мистецтва.
Навчальні ресурси:відвідування виставок творів декоративно-ужиткового мистецтва, майстрів декоративно-ужиткового мистецтва;
майстер-класи у майстрів декоративно-ужиткового мистецтва;
участь у соціальних проектах
10. Екологічна грамотність і здорове життя Уміння: безпечно організувати процес зміни навколишнього середовища для власного здоров’я та безпеки довкілля;
вирізняти можливий негативний вплив штучних матеріалів та володіти прийомами їх безпечного застосування;
безпечно користуватися побутовими приладами.
Ставлення:шанобливе і економне ставлення до конструкційних матеріалів природного походження;
усвідомлення необхідності безпечної організації власної навчально-пізнавальної та проектної діяльності.
Навчальні ресурси:проектування та виготовлення виробів з конструкційних матеріалів хімічного походження;
організація робочого місця під час виконання технологічних операцій, опорядження та оздоблення виробів