Тема. Урок виразного читання напам’ять вступу до поеми «Руслан і Людмила».
Мета. Дати поняття про специфіку віршованої мови, ритм та риму на матеріалі вступу до поеми О. Пушкіна "Руслан і Людмила"; удосконалювати навички текстуального аналізу за допомогою введення елементів порівняння оригіналу і перекладу; розвивати навички виразного читання віршованих творів: розстановку пауз, логічних наголосів, дотримання темпу і тембру читання; розвивати пам'ять, увагу, вміння оцінювати власну виразність читання напам’ять та читання товаришів.
Домашнє завдання. Створити ілюстрації до твору.
17.10.2020р.
Тема. Ганс Крістіан Андерсен (1805 -1875). «Непохитний олов’яний солдатик».
Мета. Познайомити здобувачів освіти з творчістю датського казкаря і його казкою «Непохитний олов’яний солдатик », відпрацьовувати в учнів навички виразного читання та переказу казки; розвивати пам'ять, образне мислення; виховувати почуття добра та милосердя.
Домашнє завдання. 1. Прочитати казку Г. К. Андерсена «Непохитний олов’яний солдатик». Ст.91-96
20.10.2020р.
Тема. Ганс Крістіан Андерсен (1805 -1875). «Непохитний олов’яний солдатик». Робота з текстом твору.
Мета. Продовжити знайомство з казкою, відпрацьовувати навички коментованого та виразного читання; розвивати уміння запам’ятовувати значущі моменти; образне, критичне мислення; прищеплювати любов до ближнього.
Домашнє завдання. Дібрати прислів’я про добро та зло (письмово).
22.10.2020р.
Тема. Ганс Крістіан Андерсен (1805 -1875). «Непохитний олов’яний солдатик».
Мета. Продовжити знайомство з казкою, провести порівняння персонажів казки, відпрацьовувати в учнів навички виразного читання та переказу казки; розвивати пам'ять, образне мислення; формувати уявлення про справжню красу; виховувати любов до ближнього, негативне ставлення до зла.
Домашнє завдання. Скласти план казки .
23.10.2020р.
Тема. УТВЕРДЖЕННЯ СИЛИ КОХАННЯ Й ВІДДАНОСТІ В КАЗЦІ НЕПОХИТНИЙ ОЛОВ'ЯНИЙ СОЛДАТИК
Мета. Розвивати образне мислення, творчі здібності, здатність сприймати різні види мистецтв. Виховувати любов до художнього слова , формувати інтерес дітей до класичного мистецтва; в моральному аспекті орієнтувати на загальнолюдські цінності та ідеали.
Домашнє завдання. Виконати тести за казкою (правильну відповідь записуємо повністю)
Непохитний олов`яний солдатик
1. Скільки олов`яних солдатиків подарували хлопчикові на день народження?
сімнадцять
двадцять
двадцять п`ять
двадцять сім
тридцять
2. Чим відрізнявся герой казки від всіх інших солдатиків?
він був найменший
він був більше за всіх
він був з однією ногою
він був з однією рукою
у нього не було рушниці
3. Якого кольору була стьожка, що спускалася з плечей дівчинки в іграшковому палаці?
червоного
жовтого
синього
блакитного
рожевого
4. Хто сидів у табакерці замість тютюну?
лускунчик
балерина
чорний троль
ще один олов`яний солдатик
жовта канарка
5. Куди діти поставили солдатика вранці?
в коробку
на вікно
на стіл, де лежала табакерка
його кинули на підлогу
його поклали в ящик з одягом
6. Хто побіг шукати олов`яного солдатика?
хлопчик і служниця
два хлопчика
служниця
братик і сестричка
батько хлопчика
7. Куди понесло човник з олов`яним солдатиком?
до іншого берега
до будинку міського судді
в засмічене болото
під довгий місток
в морську затоку
8. Де опинився солдатик, якого проковтнула риба, після того як та потрапила з ринку на кухню?
в тій же кімнаті, де і був раніше
в торговця яблуками
в торговця дитячими іграшками
в сусідньому будинку
в смітнику
9. Солдатика так зворушила непохитність маленької балерини, що він...
без зволікання зробив їй пропозицію
мало не розплавився
вперше мало не впав
не втримався і послав їй повітряний поцілунок
мало не заплакав оловом
10. Куди пурхнула балерина, коли її підхопив вітер?
вона впала на підлогу і потрапила в щілину між мостинами
вона пурхнула прямо в пічку до олов`яного солдатика
вона опинилася в табакерці у злого троля
вона опинилася в коробці з солдатиками
вона пурхнула за вікно