16.10.2020р.
Тема. Урок виразного читання напам’ять вступу до поеми «Руслан і Людмила».
Мета. Дати поняття про специфіку віршованої мови, ритм та риму на матеріалі вступу до поеми О. Пушкіна "Руслан і Людмила"; удосконалювати навички текстуального аналізу за допомогою введення елементів порівняння оригіналу і перекладу; розвивати навички виразного читання віршованих творів: розстановку пауз, логічних наголосів, дотримання темпу і тембру читання; розвивати пам'ять, увагу, вміння оцінювати власну виразність читання  напам’ять та читання товаришів.
Домашнє завдання. Створити ілюстрації до твору.
17.10.2020р.
Тема. Ганс Крістіан Андерсен (1805 -1875).  «Непохитний олов’яний солдатик».
Мета. Познайомити здобувачів освіти з творчістю датського казкаря і його казкою «Непохитний олов’яний солдатик », відпрацьовувати в учнів навички виразного читання та переказу казки; розвивати пам'ять, образне мислення; виховувати почуття добра та милосердя.
Домашнє завдання. 1. Прочитати казку Г. К. Андерсена «Непохитний олов’яний солдатик». Ст.91-96
20.10.2020р.
Тема. Ганс Крістіан Андерсен (1805 -1875).  «Непохитний олов’яний солдатик». Робота з текстом твору.
Мета. Продовжити знайомство з казкою, відпрацьовувати навички коментованого та виразного читання; розвивати уміння запам’ятовувати значущі моменти; образне, критичне мислення; прищеплювати любов до ближнього.
Домашнє завдання. Дібрати прислів’я про добро та зло (письмово).

22.10.2020р.
Тема. Ганс Крістіан Андерсен (1805 -1875).  «Непохитний олов’яний солдатик».
Мета. Продовжити знайомство з казкою, провести порівняння персонажів казки, відпрацьовувати в учнів навички виразного читання та переказу казки; розвивати пам'ять, образне мислення; формувати уявлення про справжню красу; виховувати любов до ближнього, негативне ставлення до зла.
Домашнє завдання. Скласти план казки .
23.10.2020р.

Тема. УТВЕРДЖЕННЯ СИЛИ КОХАННЯ Й ВІДДАНОСТІ В КАЗЦІ НЕПОХИТНИЙ ОЛОВ'ЯНИЙ СОЛДАТИК


                        Мета. Розвивати образне мислення, творчі здібності, здатність сприймати різні види мистецтв. Виховувати любов до художнього слова , формувати інтерес дітей до класичного мистецтва; в моральному аспекті орієнтувати на загальнолюдські цінності та ідеали.

                          Домашнє завдання. Виконати тести за казкою (правильну відповідь записуємо повністю)
Непохитний олов`яний солдатикНачало формы
1. Скільки олов`яних солдатиків подарували хлопчикові на день народження?
 сімнадцять
 двадцять
 двадцять п`ять
 двадцять сім
 тридцять


2. Чим відрізнявся герой казки від всіх інших солдатиків?
 він був найменший
 він був більше за всіх
 він був з однією ногою
 він був з однією рукою
 у нього не було рушниці


3. Якого кольору була стьожка, що спускалася з плечей дівчинки в іграшковому палаці?
 червоного
 жовтого
 синього
 блакитного
 рожевого


4. Хто сидів у табакерці замість тютюну?
 лускунчик
 балерина
 чорний троль
 ще один олов`яний солдатик
 жовта канарка


5. Куди діти поставили солдатика вранці?
 в коробку
 на вікно
 на стіл, де лежала табакерка
 його кинули на підлогу
 його поклали в ящик з одягом


6. Хто побіг шукати олов`яного солдатика?
 хлопчик і служниця
 два хлопчика
 служниця
 братик і сестричка
 батько хлопчика


7. Куди понесло човник з олов`яним солдатиком?
 до іншого берега
 до будинку міського судді
 в засмічене болото
 під довгий місток
 в морську затоку


8. Де опинився солдатик, якого проковтнула риба, після того як та потрапила з ринку на кухню?
 в тій же кімнаті, де і був раніше
 в торговця яблуками
 в торговця дитячими іграшками
 в сусідньому будинку
 в смітнику


9. Солдатика так зворушила непохитність маленької балерини, що він...
 без зволікання зробив їй пропозицію
 мало не розплавився
 вперше мало не впав
 не втримався і послав їй повітряний поцілунок
 мало не заплакав оловом


10. Куди пурхнула балерина, коли її підхопив вітер?
 вона впала на підлогу і потрапила в щілину між мостинами
 вона пурхнула прямо в пічку до олов`яного солдатика
 вона опинилася в табакерці у злого троля
 вона опинилася в коробці з солдатиками
 вона пурхнула за вікно
Конец формы