16.10.2020р.
Тема.Езоп. «Лисиця і виноград», «Вовк і Ягня», «Крук і лисиця», «Мурашки й Цикада».
Мета: навчальна: ознайомити учнів з особистістю Езопа, його байками, мораллю та художніми особливостями цих творів;
  • розвивальна: розвивати у учнів критичне, аналітичне, логічне мислення, навички виразного читання, аналізування байок, висловлення думок і вражень щодо прочитаного, проведення паралелей із сучасним життям; уміння співставляти, робити висновки;
  • виховна: прищеплювати учням кращі людські якості, критичне ставлення до вад і власного характеру, прагнення до самовдосконалення.

Домашнє завдання. Виразно читати та аналізувати байки Езопа. Ст.45-47
20.10.2020р.
Тема. Іван Андрійович Крилов (1769-1844). «Квартет»,  «Бабка й Муравель», «Вовк і Ягня». Моральні проблеми в байках І. А. Крилова. Яскравість алегоричних образів.
Мета: поглибити уявлення про байку, її будову, основні ознаки, повчальний зміст; ознайомити учнів із творчістю І. Крилова; розкрити художні особливості творів російського байкаря; порівняти байки Езопа й І. Крилова, визначити спільні і відмінні риси; розвивати навички виразного читання, образного мислення; виховувати бажання вчитися, робити будь-яку справу майстерно, досконало.
Домашнє завдання. Вивчити напам’ять байку І.Крилова «Квартет». Ст.49-50
23.10.2020р.
Тема. Урок-театралізація. Виразне читання напам’ять байки І.Крилова «Квартет».
Мета: вчити учнів виразно читати байки,  формувати вміння визначати елементи партитури тексту; розвивати творче та асоціативне мислення учнів, їхню уяву, фантазію; формувати творчого читача; виховувати всебічно розвинену  особистість, прищеплювати інтерес до духовних надбань людства. 

Домашнє завдання. Підготуватись до написання письмової роботи на тему: «Чого навчає мудрість байки?»