16.10.2020р.
Тема. Утілення  в  образі  Айвенго  кодексу  лицаря,  художні  засоби створення образу.
Мета.:схарактеризувати образ головного героя роману В. Скотта «Айвенго», визначити художні засоби його створення, з’ясувати сутність понять «честь», «гідність», «обов’язок», «співчуття», «милосердя»,  показати вплив історичних умов на формування характеру героя;  сприяти вихованню гармонійної особистості.

Домашнє завдання. Написати характеристику Айвенго.
20.10.2020р.
Тема. Зіткнення добра, краси й справедливості із жорстокістю і підступністю. Образи Бріана де Буагільбера, принца Джона, Фрон де Бефа, Моріса де Брасі.
Мета: вчити учнів характеризувати художні образи; поглибити відомості про мораль лицарства; розвивати навички порівняльної характеристики героїв твору, навички критичного мислення; виховувати шляхетні почуття, позитивні риси характеру школярів.
Домашнє завдання. Написати характеристику Ровени і Ребекки.
22.10.2020р.
Тема. Розвиток мовлення. Порівняння образів персонажів (Бріан де Буагільбер і Айвенго, леді Ровена і Ребекка).
Мета. вчити складати складний план характеристики героя художнього твору, удосконалювати навички писемного мовлення; розвивати творче мислення учнів, фантазію, уяву; виховувати творчого читача.
Домашнє завдання. Написати порівняльну характеристику Ровени і Ребекки або Бріана де Буагільбера і Айвенго.