1. 16.10.2020р
    Тема. Розвиток мовлення №1  Порівняльна характеристика літературних героїв.  Ахілл і Гектор.
    Мета: здійснити цілісний аналіз фрагментів поеми «Іліада» - «Ахілл і Гектор» та «Пріам у Ахілла»; розкрити принципи художньої ідеалізації воїна- героя в античному епосі на основі вказаних епізодів; розвивати й вдосконалювати навички порівняльного аналізу образів художнього тексту; сприяти формуванню читацької позиції учнів як особистостей, що прагнуть осмислити й оцінити найважливіші моральні та естетичні цінності культурно-історичних епох.
    Домашнє завдання. Написати порівняльну характеристику Ахілла і Гектора.
    20.10.2020р.
    Тема. Види лірики в Давній Греції й особливості їх розвитку. Тіртей (vii ст. До н. Е.). «Добре вмирати тому…». Ідея захисту рідної країни в елегії. Античний ідеал героя. Авторська позиція. 
    Мета: завершити роботу над уривком з поеми Гомера «Іліада»; ознайомити з особливостями давньогрецької лірики, її жанрами, головними представниками; дізнатись значення слова елегія, вчити визначати жанр вірша; ознайомити учнів з особистістю Тіртея та особливістю його лірики;
    • розвивальна: розвивати увагу, уміння слухати й запам'ятовувати;
    • виховна: формувати читацький інтерес та виховувати повагу до митців.
    Домашнє завдання. Опрацювати ст.79-82. Написати аналіз вірша «Добре вмирати тому…».
    23.10.2020р.
    Тема. Сапфо (vii–vi ст. До н. Е.). «До Афродіти» («Барвношатна владарко, Афродіто…). Звернення у вірші до Афродіти – богині кохання. Образ ліричної героїні, глибина її почуттів і переживань.
    Мета: Ознайомити учнів з фактами біографії поетеси, визначити головну тему  її творчості та особливості художнього втілення теми; звернути увагу на те, який вплив мала поезія Сапфо на сучасників та на подальший розвиток художнього мистецтва; закріплювати навики виразного читання поетичних творів, удосконалювати вміння висловлювати та обґрунтовувати свою думку;
    розвивати творчі здібності учнів, зв’язне мовлення;
    прищеплювати любов до поетичного слова.

    Домашнє завдання. Законспектувати біографію поетеси, аналіз вірша «До Афродіти».