16.10.2020р.
Тема. Виразне читання напам’ять вірша «Не знаю, що стало зо мною…». Особливості композиції збірки «Книга пісень», образ ліричного героя, фольклорні елементи (образи, мотиви, символи, жанрові ознаки пісні та ін.). Утілення високого почуття кохання у віршах митця.
Мета: дати загальну характеристику «Книги пісень»; визначити особливості світосприйняття Гейне і місце його творчості Гейне в літературі німецького романтизму;
 
 -          розвивати  навички аналізу поетичних творів;
 
 -          виховувати інтерес до літератури романтизму, активну життєву позицію.
Домашнє завдання. Підготувати повідомлення про Дж.Байрона (ст.62-66)
20.10.2020р.
Тема. Джордж Ноел Гордон Байрон (1788–1824). «Хотів би жити знов у горах…», «Мій дух як ніч…». Поема «Мазепа». Вплив творчості Дж.Байрона на розвиток романтизму в Європі. Протиставлення мрії і дійсності у ліриці поета.
Мета: познайомити учнів з біографією Дж.Байрона, поглибити поняття про романтизм, навчати учнів виявляти ознаки романтизму в творчості Дж.Байрона, розвивати вміння сприймати та аналізувати ліричні твори, виховувати інтерес до літератури.
Домашнє завдання. Аналіз віршів письмово. Підготувати повідомлення про гетьмана Івана Мазепу.
23.10.2020р.
Тема. Українська тема в поемі «Мазепа». Специфіка зображення образу гетьмана у творі.
Мета: Мета: формування предметних компетентностей: визначити місце поеми «Мазепа» у творчості Дж. Байрона; охарактеризувати поему; розвивати словниковий запас старшокласників, навички зв'язного мовлення, критичного мислення, ідейно-художнього аналізу художніх творів; виховувати у старшокласників прагнення сповідувати загальнолюдські цінності; формування ключових компетентностей: уміння вчитися: актуалізувати пізнавальну діяльність та критичне мислення учнів; комунікативної: формувати навички спілкування в колективі та толерантного ведення дискусії; інформаційної: формувати вміння визначати роль деталі в тексті; розвивати навички роботи з книгою; загальнокультурної: виховувати естетичний смак та читацькі інтереси учнів; розширювати кругозір школярів.
Домашнє завдання. Аналіз поеми  письмово, скласти сенкан зі словом Мазепа.