- Види академічної відповідальності за конкретне порушення академічної доброчесності визначають спеціальні закони та дане Положення.
Порушення академічної доброчесності |
Суб’єкти порушення |
Обставини та умови порушення академічної доброчесності |
Наслідки і форма відповідальності | Орган/посадова особа, який приймає рішення про призначення виду відповідальності |
Списування | Здобувачі освіти | - самостійні роботи; -контрольні роботи; -моніторинги якості знань |
Повторне письмове проходження оцінювання Термін - 1 тиждень або повторне проходження відповідного освітнього компонента освітньої програми | Учителі-предметники |
Державна підсумкова атестація | Повторне проходження ДПА | Атестаційна комісія |
||
І етап (шкільний) Всеукраїнських учнівських олімпіад, конкурсів | Робота учасника анулюється, не оцінюється. У разі повторних випадків списування учасник не допускається до участі в інших олімпіадах, конкурсах | Оргкомітет, журі | ||
Необ'єктивне оцінювання результатів навчання здобувачів освіти |
Педагогічні працівники | Свідоме завищення або заниження оцінки результатів навчання: - усні відповіді; - домашні роботи; - контрольні роботи; - лабораторні та практичні роботи: -ДПА; - тематичне оцінювання; - моніторинги; - олімпіадні та конкурсні роботи |
Педагогічному працівнику рекомендується опрацювати критерії оцінювання навчальних досягнень. Факти систематичних порушень враховуються при встановленні кваліфікаційної категорії, присвоєнні педагогічних звань | Адміністрація закладу, атестаційні комісії усіх рівнів |
Обман: Фальсифікація Фабрикація Плагіат |
Педагогічні працівники як автори | Навчально-методичні освітні продукти, створені педагогічними працівниками: - методичні рекомендації; - навчальний посібник; - навчально-методичний посібник; - наочний посібник; - практичний посібник; - навчальний наочний посібник; - збірка; - методична збірка; - методичний вісник; - стаття; - методична розробка |
Встановлення порушень такого порядку як спотворене представлення у методичних розробках, публікаціях чужих розробок, ідей, синтезу або компіляції чужих джерел, використання Інтернету без посилань, фальсифікація наукових досліджень, неправдива інформація про власну освітню діяльність є підставою для відмови в присвоєнні або позбавлені раніше присвоєного педагогічного звання, кваліфікаційної категорії |
Педагогічна ради Закладу, атестаційна комісія |
V. Комісія з питань академічної доброчесності та етики педагогічних працівників
- Комісія з питань академічної доброчесності та етики педагогічних працівників - незалежний орган для розгляду питань, пов'язаних із порушенням цього Положення та моніторингу щодо взаємного дотримання усіма учасниками освітнього процесу морально-етичних норм поведінки та правових норм цього Положення.
- До складу Комісії входять представники педагогічного колективу та здобувачів освіти.
Персональний склад Комісії затверджується рішенням педагогічної ради.
Термін повноважень Комісії - 1 рік.
3. Комісія розглядає питання порушення морально-етичних норм поведінки та правових норм цього Положення за потребою або ж заявою учасників освітнього процесу.
4. Комісія звітує про свою роботу двічі на рік.
VI. Прикінцеві положення
Положення набирає чинності з моменту затвердження наказом директора Закладу
З Положенням ознайомлені на нараді при директорві _______________________:
Потопальська Л.Д.
Закусило В.М.
Пархомець В.В.
Клюковська Н.О.
Рудницька Ю.А.
Васьківська В.В.
Каленський М.І.
Каленський М.М.
Каленський В.П.
Каленська А.В.
Солоп М.І.
Пархомець Ю.Д.
Медведчук Л.С.
Жуковська О.В.
Климчук М.Ф.
Субін Р.В.
Цюкан Т.В.
Можарівська М.І.
Субін П.О.
1 2