Навчальна програма з історії в дистанційному режимі
для здобувачів освіти 6 класу(13.03-24.04.2020р.)
Час уроку : 9-00 - 9-45
Тиждень | Клас | Дата уроку | № уроку | Тема уроку | Завдання | Ресурс |
І тиж день |
6 | 13.03.2020 | 49 | Елліністичні держави В ІV-ІІ ст. до н.е. |
Опрацювати матеріал по темі з підручника§42;повторити §36,п.2-3 відповіді на запитання (усно); позначити в контурній карті грецькі міста-колонії Кіммерік, Неаполь Скіфський, Пантікапей; Елліністичні держави (в атласі ст.11) |
www.youtube.com › watch |
І тиж день |
6 | 17.03.2020 | 50 | Практичне заняття: Суспільне, господарське та повсякденне життя в античних полісах на території України |
Повторити матеріал §33-34,36 (ст.113).Виконати практичну в зошит за планом:1.Причини Великої грецької колонізації;2.Запишіть найбільші міста-колонії північного Причорномор’я, та позначте їх в контурній карті;3.Опишіть господарське та повсякденне життя греків. Виконані практ. роботи надсилати . |
|
І Тиж день |
6 | 20.03. 2020 |
51 | Узагальнюючий урок | Повторити тему 3; §33,34,36,41,42; терміни, поняття, дати. |
|
ІІ Тиж день |
6 | 31.03. 2020 |
52 | Природні умови Італії та виникнення міста Рим |
Опрацювати матеріал по темі з підручника §43; відповіді на запитання 1,2(усно),письмово завдання 3на ст.138; знати та пояснювати терміни: Сенат, старійшина, Народні збори, курія, триба; переглянути відеоджерела. Робота з конт. картою(атлас ст.12) Стародавній Рим. |
Інтернет-джерела https://www.youtube.com/watch?v=A5DbE1483SM |
ІІ Тиж день |
6 | 3.04. 2020 |
53 | Римська республіка V-серед. ІІІ ст. до н.е. | Опрацювати матеріал по темі з підручника §44; відповіді на запитання (усно) на ст.140; знати терміни та поняття; скласти кросворд «Римська республіка» |
https://www.youtube.com/watch?v=BzF4DXHIvu0 https://www.youtube.com/watch?v=Rcddn-Hzkec |
ІІІ Тиж день |
6 | 7.04. 2020 |
54 | Римська республіка в ІІ ст. до н.е. | Опрацюйте інтернет- матеріал по темі, дайте відповіді на запитання(усно): 1. Які території Рим завоював у 2 ст. до н.е? Які провінції було утворено?2. Витлумачте поняття: легіон, народний трибун, оптимати, популяри.3. Як Рим став наймогутнішою морською державою Середземномор’я? |
https://subject.com.ua/textbook/history/6klas_v_1/44.html |
ІІІ Тиж день |
6 | 10.04. 2020 |
55 | Релігія, сім’я, виховання й господарство давніх римлян. | Опрацювати матеріал по темі з підручника §45,46; відповіді на запитання (усно) на ст.143,146; знати терміни та поняття; створити 1презентацію «Боги Давнього Риму» або легенди Дав. Риму (переслати ) |
https://www.youtube.com/watch?v=T43F3FxlKks Римська сім'я та виховання дітей в Давньому Римі (укр ... www.youtube.com › watch |
ІV Тиж день |
6 | 14.04. 2020 |
56 | Диктатура Гая Юлія Цезаря |
Опрацювати матеріал по темі з підручника §47; відповіді на запитання (усно) на ст.150; знати терміни та поняття; письмово: а)скільки було Пунічних воєн, чим закінчились вони; б)віднайдіть відеоматеріали про Пунічні війни; в)атлас ст13.виконати завдання в контурній. карті. |
https://www.google.com/search?rlz=1C1OKWM_ukUA826UA826&sxsrf=ALeKk00L7foQ0 |
ІV Тиж день |
6 | 17.04. 2020 |
57 | Практичне заняття: Історичний портрет Цезаря |
Дайте характеристику диктатору Цезарю (ваша думка чи погляд;5-7 речень в зошит);робота з конт. картою атлас ст.14. |
https://www.youtube.com/watch?v=F2qfc9kiLOU www.youtube.com › watch |
V Тиж день |
6 | 21.04. 2020 |
58 | Узагальнюючий урок | Повторити тему 4; §43,47;знати терміни, поняття, дати, історичні постаті. |