VII. Наявність необхідних ресурсів для організації освітнього процесу
Забезпечення необхідними ресурсами освітнього процесу та створення комфортних умов для здобувачів загальної середньої освіти в НВК відповідає основним санітарно-технічним вимогам.
У НВК є адміністративні кабінети, навчальні кабінети, комп’ютерний клас, бібліотека, спортивна та актова зали, харчоблок. Будинки та споруди відповідають санітарно-гігієнічним нормам. Усі приміщення використовуються упродовж навчального року з повним навантаженням, утримуються в належному стані.
Навчальні кабінети – це окремі приміщення, які відповідають своїм призначенням санітарно-гігієнічним нормам. Кількість навчальних приміщень забезпечує навчання учнів в одну зміну. Матеріально – технічна база НВК відповідає вимогам щодо реалізації освітнього процесу. У НВК створено умови для доступу до Інтернету.
Освітній процес забезпечено навчальною, методичною та науковою літературою на паперових та електронних носіях.
Адміністрація закладу створює умови для соціальної адаптації учнів, комплекс заходів з адаптації учнів 1, 5 класів.
Класні керівники, вихователь допомагають здобувачам освіти у реалізації заходів із соціальної адаптації.
Органи учнівського самоврядування, педагогічні об’єднання виходять із пропозиціями до керівництва щодо вдосконалення заходів та беруть участь у громадській діяльності закладу.
VIII. Інформаційна система для ефективного управління НВК
Інформаційна система управління освітнім процесом освітнього закладу – це програмно-апаратний комплекс, який забезпечує основні функції роботи з документами в електронному вигляді. До її основних функцій належить реєстрація документів, розробка та збереження документів в електронному вигляді, направлення документів на розгляд та виконання, контроль проходження та виконання документів, пошук документів за різним параметром, введення, підтримки та зберігання будь-яких типів документів, захист від несанкціонованого доступу.
  1. .Структура інформаційних систем НВК включає такі підсистеми:
-шкільний сайт;
-електрона система звітності;
-електронна база даних здобувачів освіти;
-електронна база даних педагогічних працівників;
-електронні книги наказів, протоколів педрад.
Електронні освітні ресурси забезпечують публічність інформації про освітні програми; перелік навчальних дисциплін, логічну послідовність їх вивчення, перелік підручників, розклад уроків та спортивних секцій, гуртків.
IX. Забезпечення якості загальної середньої освіти
Для дієвості внутрішньої системи забезпечення якості освіти в НВК діяльність структурних підрозділів спрямовано на:
1. Удосконалення наявної системи роботи структурних підрозділів шляхом відстеження динаміки процесів у часі та в розрізі навчальних програм.
2. Забезпечення наявності інформаційних систем для ефективного управління освітнім процесом. 
3. Реалізацію системи постійного моніторингу.
4. Забезпечення подальшої практики публічної звітності НВК про діяльність.
5. Створення інформаційної системи моніторингу якості, яка б забезпечувала інтеграцію баз даних структурних підрозділів, характеризуючи:
-досягнення здобувачів освіти;
-результати продовження навчання випускників освітнього закладу;
-якісний склад та ефективність роботи вчителів;
-наявні навчальні та матеріальні ресурси.
Х. Безпекова складова закладу
У законодавстві загальні вимоги, які забезпечують безпечне освітнє середовище закладу регулює Закон “Про освіту”. Права та обов’язки всіх учасників освітнього процесу визначаються в ньому у 53, 54 та 55 статтях.
Визначаємо три основні складові безпечного освітнього середовища:
– безпечні й комфортні умови праці та навчання;
– відсутність дискримінації та насильства;
– створення інклюзивного і мотивувального простору.
Створення безпеки спрямоване на виконання таких завдань:
– формування в учнів компетентностей, важливих для успішної соціалізації особистості;
– впровадження демократичної культури, захист прав дитини і формування демократичних цінностей;
– запобігання та протидія таким негативним явищам серед дітей та учнівської молоді як насильство, кібербулінг, булінг тощо;
– формування у дітей і підлітків життєвих навичок (психосоціальних компетентностей), які сприяють соціальній злагодженості, відновленню психологічної рівноваги;
– запобігання та протидія торгівлі людьми, формування у школярів таких життєвих навичок, як спілкування, прийняття рішень, критичне мислення, управління емоціями, стресами та конфліктними ситуаціями, формування цінностей та набуття відповідних компетентностей;
– формування морально-етичних, соціальних, громадянських ціннісних орієнтирів, виховання національно свідомої, духовно багатої, фізично досконалої особистості;
– профілактика девіантної поведінки, правопорушень та злочинності серед неповнолітніх;
– профілактика залежностей та шкідливих звичок, пропаганда здорового способу життя, збереження і зміцнення фізичного та психічного здоров’я як найвищої соціальної цінності;
– формування творчого середовища, залучення учнів в позаурочний час до спорту, творчості, мистецтва, інших громадських заходів з метою їх позитивної самореалізації, соціалізації;
– розвиток творчої співпраці педагогічного колективу, учнів і батьків на засадах педагогіки партнерства.
ХІ. Прикінцеві положення.
Положення погоджується педагогічною радою закладу і вводиться в дію наказом директора НВК
 

1 2 3 4