Дата уроку клас Предмет Тема уроку № уроку Завдання Ресурс
21.04.2020 8 клас Українська література Алегоричність образу коня Шептала. 58 1.Записати у робочі зошити значення понять: алегорія, тема, ідея, художні образи, художні засоби.
2.Проаналізуйте внутрішнє мовлення Шептала.
3. Знайдіть докази того, що замість засудження поведінки Степана, кінь намагається його виправдати.
4.Знайдіть у тексті  твору цитату, що свідчать про сліпу відданість коня Степану.
5. Складіть таблицю «Негативні та позитивні риси героя – коня Шептала».
 
9 клас Українська мова Обговорення питання «Чи придатна рок-музика для передавання патріотичних настроїв, думок, закликів?» з ілюструванням виступів прикладів сучасних українських рокових пісень. Викладення підсумків обговорення для розміщення  на шкільному веб-сайті у формі роздуму, що містить складні речення з різними видами сполучникового й безсполучникового зв’язку. 57 1.Прослухати українських рок-виконавців ( на вибір, наприклад, Скрябін «Не стидайся», Антитіла «Знайте, ми палені вогнями», Гайдамаки «Укроп», Біла вежа «Виростеш, ти сину»).
2. На основі прослуханих пісень, написати твір на тему «Чи придатна рок-музика для передавання патріотичних настроїв, думок, закликів?» 
https://www.youtu.be./gnspkCjP1co;
https://www.youtu.be./2gtbOXUb-Kg;
https://www.youtu.be./n3JGUu9ISSY;
https://www.youtu.be./Qy5qnVjV-PQ
9 клас Українська література Підсумковий урок: Світова велич українського поета. Визначні діячі світової культури про Шевченка. Його вплив на літератури інших народів. Шевченко та історико-культурний поступ України. Ушанування пам’яті поети в Україні і за кордоном. 57 1.Ознайомитись з відеоматеріалом.
2.Прочитати матеріал підручника стор. 249.
https://www.youtube.com/watch?v=5TLkli7Z25A;
 6 клас Українська мова Розвиток мовлення. Письмовий твір розповідного характеру з елементами роздуму в художньому стилі з використанням займенників на тему: «У чому полягає гідність людини?» 113 1.Пригадати структуру твору (вступ, основна частина,висновок).
2.Що таке твір-роздум та його структура (теза, аргументи, висновок).
3.Ознайомлення з пам’яткою  «Етапи роботи над твором-роздумом» (стор. 243).
https://www.youtu.be./nwM4DZDoapg;
https://www.youtu.be./R9m0tx9QTkl
24.04.2020 6 клас Українська  мова Розвиток мовлення. Письмовий твір розповідного характеру з елементами роздуму в художньому стилі з використанням займенників на тему: «У чому полягає гідність людини?» 114 1.Написати письмовий твір – роздум з використанням займенників на тему « У чому полягає гідність людини?».  
8 клас Українська мова Відокремлені додатки. 58 1.Переглянути відеоматеріал.
2. Опрацювати параграф 34
3.Виконати вправи 349, 354
 
https://www.youtu.be./TwdpW41XCKY;
https://www.youtu.be./3v3ddalBtlq;
https://www.youtu.be./rQUzSpl-RaM
 8 клас Українська література Юрій Винничук. Стисло про письменника. «Місце для дракона» - повість-казка про сучасний світ, у якому й досі живуть «драконячі закони». 59 1.Записати автобіографію Юрія Винничука у робочі зошити
2. Прочитати повість-казку «Місце для дракона» ( ст. 187 – 194).
3. Виконати вправи 1 – 10 (ст. 195).
4. У робочий зошит записати терміни: повість, казка, повість-казка.
5.Переглянути відеоматеріал.
https://www.youtu.be./p0fQBpJ-FuE
9 клас Українська мова Розвиток мовлення. Складання й розігрування діалогів-обговорень (прочитаної книжки, музичних новинок) з різними співрозмовниками – товаришем ( неформальне спілкування) та вчителем в офіційній ситуації. 58 1.Скласти діалог-обговорення на 10-15 реплік.  
 9 клас Українська література Урок позакласного читання. Тарас Шевченко «Назар Стодоля». 58 1.Записати у робочі зошити поняття про драму як літературний жанр.
2.Переглянути відеоматеріал.
3.Скласти паспорт твору.
https://www.youtu.be./YyqVSKHAA6k
 
27.04.2020  6
клас
Українська мова Питальні та відносні займенники, їх відмінювання. 115 1.Переглянути відеоурок.
2. Опрацювати параграф 61.
3.Виконати вправи 519, 523.
 
https://www.youtu.be./xclShDTwOyw
6 клас Українська мова Присвійні, вказівні й означальні займенники. Приставний «н» у формах особових і вказівних займенників. 116 1.Переглянути відеоматеріал.
2. Опрацювати параграф 63, 64.
3.Виконати вправи 542, 549.
 
https://www.youtu.be./32yEE5tUA9Q;
 
8 клас Українська мова Відокремлені обставини. 59 1.Переглянути відеоматеріал.
2. Опрацювати параграф 35.
3.Виконати вправи 365, 368.
https://www.youtu.be./XXW43o5QCC4
28.04.2020  8 клас Українська література Підтекст твору. Проблематика твору: роздуми про добро і зло, вірність і зраду, доцільність самопожертви. 60 1. Прочитати повість-казку «Місце для дракона» ( ст. 196 – 206).
2. Скласти паспорт твору.
3. Написати невеликий твір-роздум на тему «Добро чи зло перемагає в повісті-казці Ю. Винничука «Місце для дракона» (обсяг 1 ст.).
4.Переглянути відеоматеріал.
https://dovidka.biz.ua/mistse-dlya-drakona-analis/
 
9 клас Українська  мова Текст, основні його ознаки. Будова тексту. Мікротема й абзац. 59 1.Переглянути відеоматеріал.
2. Опрацювати параграф 33, 34.
3.Виконати вправи 410, 421.
https://www.youtu.be/kj1MRiHxrCo;
https://www.youtu.be/3K5owLlwwc8;
https://www.youtu.be/lfFvzQpUjlU
9
клас
Українська література Контрольна робота. Творчість Тараса Шевченка. Тестування. 59 1.Виконати тестові завдання у робочий зошит. https:/naurok.com.ua/kontrolna-robota-z-ukra-nsko-literaturi-v-9-klasi-tvorchist-tarasa-shevchenka-75067.html
6 клас Українська мова Перехід з однієї частини мови в іншу (займенника в іменник і частку, числівника і прикметника в займенник). 117 1.Виконати вправу 575, 578.  
04.05.2020 6 клас Українська мова Уживання займенників для зв’язку речень у тексті. 118 1.Виконати вправу 572 (І, ІІ та ІІІ завдання).
 
 
6 клас Українська  мова Розвиток мовлення. Навчальне аудіювання тексту. 119    
8 клас Українська мова Урок мовленнєвого розвитку. Письмовий твір-опис місцевості (вулиці, села, міста) на основі особистих спостережень і вражень або за картиною в художньому стилі (за складним планом з використанням відокремлених обставин та означень). 61 1.Ознайомлення з текстом на стор. 192 вправа 424.
2.Знайдіть у тексті мовні засоби, вжиті для художнього опису місцевості.
3.Які слова та словосполучення допомагають автору висловити своє ставлення до описуваного.
4. Розкажіть про історію заснування вашого села, чому воно має таку назву. Опишіть, де знаходиться ваш населений пункт, чим славиться та що є його красою.
 

1 2 3 4 5 6