19.05.2020 | 6 клас | Українська мова | Вказівні та означальні займенники. | 126 | 1.Переглянути відеоматеріал. 2. Опрацювати параграф 64. 3.Виконати вправи 549, 551. |
https://www.youtu.be/32yEE5tUA9Q; https://www.youtu.be/QDJXwz4ctZc |
8 клас | Українська література | Дитячі проблеми в дорослому житті, передані засобами гумору. | 65 | 1.Прочитати твір стор. 221 – 234. 2.Виконати завдання 3, 4, 5 та 6. |
||
9 клас | Українська мова | Розвиток мовлення. Конспект з прийнятого на слух науково-навчального тексту. | 64 | 1.Пригадати, що таке конспект та з якою метою складається. 2. Ознайомитися з пам’яткою «Під час конспектування тексту на слух необхідно:» (стор. 249). 3. Прослухайте вдома радіо- чи теоеперадачу, складіть її конспект. Підготуйтесь до усного відтворення змісту передачі (з використанням конспекту). |
||
9 клас | Українська література | Марко Вовчок. Життя та творча діяльність. Повість «Інститутка». «Народні оповідання»; продовження теми народного життя в повісті «Інститутка». Т.Л.: Реалізм. |
64 |
1.Опрацювти матеріал з біографії митця у підручнику на стор. 293 - 295 та за посиланням. 2.Законспектувати найвагоміші факти автобіографії Марко Вовчок. 3.Переглянути інформацію про твір за посиланням. 4.Скласти паспорт твору. 5.Прочитати повість. |
https://uk.m.wikipedia.org/wiki/Maрко_Вовчок; https://m.ukrclassic.com.ua/katalog/v/vovchok-marko/2229-marko-vovchok-biografiya-skorocheno; https://zno.if.ua/?p=3726; https://vseosvita.ua/library/kartka-idejno-hudoznij-analiz-povisti-institutka-marka-vovchka-9-klas-223798.html |
|
22.05.2020 | 6 клас | Українська мова | Розбір займенника як частини мови. | 127 | 1.Опрацювати на стор. 211 «Розбір займенника як частини мови (усний/письмовий)». 2.Виконати вправи 553 (ІІ та ІІІ завдання). |
|
8 клас | Українська мова | Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Речення з відокремленими членами». | 65 | 1.Переглянути відеоматеріал. 2.Повторити параграф 31 – 36. 3. На стор. 168 ознайомтеся з синтаксичним розбором речення з відокремленими членами. 4. Виконати вправу 383, 385. 5.Виконати тестові завдання «Готуємось до тематичного оцінювання» стор. 169 – 171. |
https://www.youtu.be/NCibkvlU3Ek | |
8 клас | Українська література | Образи Вітьки Горобця, Федька Котигорошка, Галі Козачок. | 66 | 1.Дочитати твір до кінця стор. 235 – 249. 2. Складіть таблицю «Позитивні та негативні риси головних героїв». |
||
9 клас | Українська мова | Контрольна робота. Складні речення з різними видами сполучникового та безсполучникового зв’язку. Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності. | 65 | 1.Виконати тестові завдання у робочий зошит. |
http://naurok.com.ua/test/kontrolna-robota-4-test-rechennya-z-riznimi-vidami-zv-yazku-tekst-yakodinicya-movlennya-y-produkt-molennevo-diyalnosti-variant-i-253216/html | |
9 клас | Українська література | Антилюдяна суть кріпосництва та солдатчини. Образи персонажів – людей із народи та панночки. Авторська позиція у творі. | 65 | 1.Виписати цитати до характеристики образів. 2. Скласти тестові завдання за біографією Марка Вовчка (6 завдань). 3.Написати твір-метаморфозу (уявити себе у ролі автора і від її імені створити судження) «Авторська позиція у творі». |
https://www.youtu.be/dzv_PqMHBHM | |
25.05.2020 | 6 клас | Українська мова | Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Займенник». | 128 | 1.Повторити параграфи 59 – 64. Опрацювати матеріал підручника стор. 212 – 213. 2.Виконати вправу 559. |
https://www.youtu.be/i50PeOg_Ss4 |
6 клас | Українська мова | Контрольна робота «Займенник (тестові завдання)» | 129 | 1.Виконати тестові завдання у робочий зошит. |
http://naurok.com.ua/test/kontrolna-robota-dlya-7-klasu-zaymennik-yak-chastina-movi-testuvannya-13535.html | |
8 клас | Українська мова | Контрольна робота «Речення з відокремленими членами (тестування)». | 66 | 1.Виконати тестові завдання у робочий зошит. |
http://naurok.com.ua/test/kntrolna-robota dlya-8-klasu-rechennya-z-vidokremlenimi-chlenami-18549.html | |
26.05.2020 | 6 клас | Українська мова | Повторення і узагальнення вивченого за рік з словотвору і орфографії. | 130 | 1.Повторити параграфи 16 – 20. 2.Виконати вправи 369, 370. |
https://www.youtu.be/5TomP5Gf1qc |
8 клас | Українська література | Контрольна робота. Письмовий твір на одну з тем: «Загибель яскравої особистості у суспільній неволі (за повістю В. Дрозда «Білий кінь Шептало»), «Добро і зло в сучасному світі (за повістю Ю. Винничука «Місце для дракона»), «Поетизація першого почуття у повісті В.Чемериса «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання»». | 67 | 1.Написати письмовий твір на одну із вибраних тем (в робочому зошиті). | ||
9 клас | Українська мова | Підсумковий урок | 66 | Узагальнення й систематизація вивченого «Орфографія» параграф 37. Виконати вправи 448 (І та ІІ завдання), 450, 455, 459. |
||
9 клас | Українська література | Контрольна робота. Письмовий твір на одну з тем: «Ідея соборності та незалежності України (за романом П. Куліша «Чорна рада»)», «Антикріпосницька спрямованість повісті Марка Вовча «Інститутка»». | 66 | 1.Написати письмовий твір на одну із вибраних тем (в робочому зошиті). |