07.04.2020 | 6 клас | Українська мова | Творення числівників. Морфологічний розбір числівника як частина мови. | 107 | 1. Опрацювати на стор. 180 Послідовність розбору числівника як частини мови. 2. Виконати вправи 484. |
|
8 клас | Українська література | Майстерність письменниці у змалюванні образів. Художні особливості твору. | 54 | 1.Виконати завдання 12 стор. 176 | https://www.youtu.be/fFqlv0eZCys | |
9 клас | Українська мова | Урок мовленнєвого розвитку. Контрольно-вибірковий письмовий переказ тексту наукового стилю з використанням складних речень з різними видами зв’язку. | 53 | 1.Пригадати основні ознаки наукового стилю мовлення. 2. Прочатити текст «Художні промисли» стор. 242-243. 3. Довести його належність до наукового стилю. 4. Виконати завдання до тексту 1, 2, 3 (стор. 244). |
||
9 клас | Українська література | Трагедія жінки матері, боротьба за своє материнство, жорстокість народної моралі («У нашім раї на землі…). Наскрізний ліризм творів Т. Шевченка про жіночу долю. | 53 | 1.Прочитати виразно ліричний вірш «У нашім раї на землі…». 2.Опрацювати відео. 3.Прочитати підручник (за ред.О.Авраменко) на 230-232. 4.Виконати письмово завдання 3, 7, 8 (ст. 233). |
https://www.youtube.com/watch?v=M6dxs7CGn64 | |
10.04.2020 | 6 клас | Українська мова | Узагальнення й систематизація вивчення з теми «Числівник» | 108 | 1.Переглянути відео/ 2.Виконати вправи 496, 497. |
http://uchilka.in.ua/chyslivnyk-uzagalnennya-vyvchenogo/ |
8 клас | Українська мова | Відокремлені означення | 55 | 1.Виконати вправи 329. | ||
8 клас | Українська література | Урок мовленнєвого розвитку. Написання фанфіків на основі повісті «Шпага Славка Беркута» | 55 | 1.Створити фанфік на основі повісті «Шпага Славка Беркути. Інструкція додається. | https://drive.google.com/open?id=1VBJ_d7bhRIF9_ftDGdtsXCQFxIAXU-aE | |
9 клас | Українська мова | Урок мовленнєвого розвитку. Контрольно-вибірковий письмовий переказ тексту наукового стилю (з використанням складних речень з різними видами зв’язку. | 54 | 1.Прочитати текст «Художні промисли» (повторно). 2.Знайти частину, у якій розповідається про килимарство і ковальство. 3.Виконати завдання 4, 5 (стор. 244). 4. Скласти план тексту. 5.Опрацювати пам’ятку «Як працювати над вибірковим переказом тексту». 6. Написати вибірковий переказ тексту. |
||
9 клас | Українська література | Лірика Т. Шевченка періоду арешту й заслання і після повернення з нього. Риси автобіографізму в образі ліричного героя («ДОЛЯ»). Т.Л.: ліричний герой (поглиблено), лірична медитація. | 54 | 1.Опрацювати підручник на ст. 239-242. 2.Переглянути відео. 3.Виконати завдання 1-3, 9, 10 (письмово, ст. 242-243). 4.Вивчити напам’ять вірш Т.Шевченка «Доля». |
https://www.youtube.com/watch?v=1mJaj8y5Olg | |
13.04.2020 | 6 клас | Українська мова | Контрольна робота «Числівник (тести і завдання) | 109 | 1.Виконати контрольну роботу у робочий зошит | https://vseosvita.ua/librari/kontrolna-robota-z-ukrainskoi-movi-v-6-klasi-cislivnik-ak-castina-movi-95928.html |
6 клас | Українська мова | Займенник: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Розряди займенників за значенням. | 110 | 1.Переглянути відеоурок. 2.Опрацювати параграф 59. 3. Виконати вправи 505 (ІІ). |
https://www.youtu.be/KFXV6vChTGU; https://www.youtu.be/w7GW-zAIAps |
|
8 клас | Українська мова | Відокремлені прикладки | 56 | 1.Переглянути відеоуроки. 2.Опрацювати параграф 33. 3. Виконати вправи 336, 342. |
https://www.youtu.be/TA8Rhf71Ga4; https://www.youtu.be/gLwCsRRgjoo |
|
14.04.2020 | 6 клас | Українська мова | Розряди займенників за значенням. | 111 | 1.Переглянути відеоурок. 2.Опрацювати параграф 59. 3. Опрацювати таблицю стор. 191. 4. Виконати вправу 506. |
https://www.youtu.be/w7GW-zAIAps |
8 клас | Українська література | Контрольна робота. М.Коцюбинський. О.Довженко. Н. Бічуя. (тестування) | 56 | 1.Виконати контрольну роботу у робочий зошит | http://vseosvita.ua/library/tematichna-kontrolna-robota-z-ukrainskoi-literaturi-8-klas-m-kocubinskij-o-dovzenko-n-bicua-58874.html | |
9 клас | Українська мова | Розділові знаки у складних реченнях з різними видами зв’язку. | 55 | 1.Повторити параграф 29, 30. 2.Виконати вправи 397, 398 (стор. 180) |
||
9 клас | Українська література | Ностальгія за ідилією родинного життя, висока філософія життя людини на землі («Росли у купочці, зросли») | 55 | 1.Опрацювати підручник на ст. 240. 2.Переглянути відео. 3. Виконати завдання 4, 12 (письмово, ст.243). |
https://www.youtube.com/watch?v=mf3FMTIQwqE | |
17.04.2020 | 6 клас | Українська мова | Особові займенники. Зворотній займенник себе. | 112 | 1.Переглянути відео. 2. Опрацювати параграф 60. 3. Виконати вправи 511, 513. |
https://www.youtu.be/JLB2faOFFyE$ |
8 клас | Українська мова | Відокремлені прикладки. | 57 | 1.Виконати вправи 344, 345 | ||
8 клас | Українська література | Володимир Дрозд. Основні відомості про письменника. «Білий кінь Шептало». Проблема свободи і неволі, особистості й натовпу, дійсності та мрії, людини в суспільстві, її знеособлення. | 57 | 1.Переглянути відео про письменника. 2. Законспектувати автобіографію. 3. Прочитати оповідання «Білий кінь Шептало». 4.Написати паспорт твору. |
https://www.youtube.соm/watch?v=RF2R30BdPAs | |
9 клас | Українська мова | Розділові знаки у складних реченнях з різними видами зв’язку. | 56 | 1.Повторити параграф 31. 2. Опрацювати синтаксичний розбір складного речення з різними видами сполучникового та безсполучникового зв’язку. 3.Виконати вправу 389. |
||
9 клас | Українська література | Біблія в житті Шевченка. Світле пророцтво поета («Ісаїя. Глава 35»). Художня інтерпретація творів із Книги Псалмів, риси її національної своєрідності у Т. Шевченка. Глибока смута пророка занепадом моральності, неправедними діяннями «сильних світу», пригнічення люду новими, внутрішніми «ворогами». Біблійні реалії в текстах творів. Т.Л.: псалом. | 56 | 1.Прослухати відео. 2.Прочитати в підручнику статтю «Біблія в житті Шевченка» (стор. 243-248). 3.Прочитати та проаналузвати поезію «Ісаїя.Глава 35». 4. Виконати завдання 11 стор. 248. |
https://www.youtu.be/2ZrQhZWSEXU |