05.05.2020 | 6 клас | Українська мова | Контрольний диктант. | 120 | ||
8 клас | Українська література | Парадокс: дракон Грицько – поет і християнин. | 61 | 1.Відшукати у тексті та виписати фразеологізми, приказки та прислів’я, пояснити їхній зміст. 2.Надати поради, як позбутись «драконівських законів» у нашому житті. |
||
9 клас | Українська мова | Розвиток мовлення: тези прочитаних публіцистичної чи науково-пізнавальної статтей. | 60 | 1.Записати у робочі зошити, що таке теза, види запису: план ,тези, виписки, конспект. Види тезування. 2. Виконати вправу 521 (І, ІІ та ІІІ завдання). |
||
9 клас | Українська література | Пантелеймон Куліш – відомий письменник, перший український професійний літературний критик, перекладач, автор підручників для школи, українського правопису. Вплив на П. Куліша ідей європейського просвітницва: «Українець у Європі, європеєць в Україні». | 60 | 1.Опрацювати біографію П. Куліша ст. 250 – 253. 2.Переглянути відеоматеріал. 3. Записати тезами основні біографічні дані письменника. |
https://skarbnuchka-10.jimdofree.com/українська-література/9-клас/п-куліш/ |
|
08.05.2020 | 6 клас | Українська мова | Неозначені займенники, їх відмінювання. Написання разом і через дефіс неозначених займенників. | 121 | 1.Переглянути відеоматеріал. 2. Опрацювати параграф 62. 3.Виконати вправи 529. |
https://www.youtu.be/A6FfKbejUoEA; https://www.youtu.be/qQVpluiGgUs; https://www.youtu.be/-e58UloLjNc; |
8 клас | Українська мова | Урок мовленнєвого розвитку. Письмовий твір-опис місцевості (вулиці, села, міста) на основі особистих спостережень і вражень або за картиною в художньому стилі (за складним планом з використанням відокремлених обставин та означень). | 62 | 1. Написати твір-опис «Моє село/місто». | ||
8 клас | Українська література | Алегоричність образів дракона Грицька, Пустельника та князя. | 62 | 1.Пригадайте, що таке алегорія. 2.Розкрийте алегоричне значення образів дракона Грицька, пустельника й князя. |
||
9 клас | Українська мова | Ключові слова в тексті абзаці. Види і засоби міжфразового зв’язку. | 61 | 1.Переглянути відеоматеріал. 2. Опрацювати параграф 35. 3.Виконати вправи 426, 430. |
https://www.youtu.be/MNmeqYhCmCU; | |
9 клас | Українська література | «Чорна рада» - перший україномовний історичний роман-хроніка. Походження його назви. Історична основа й авторська уява, романтичність стилю. Динамічний інтригуючий сюжет. Символи роману. Т. Л.: роман, роман-хроніка, історичний роман. |
61 | 1.Записати у робочий зошит визначення понять «роман», «історичний роман», «роман-хроніка». 2.Переглянути буктрейлер «Роман «Чорна рада». 3.Переглянути короткий зміст роману «Чорна рада». 4. Прочитати роман «Чорна рада» с. 254 – 275 (1 – 11 розділи). 5.Скласти літературний паспорт твору (в зошит). |
https://www.youtube.com/watch?v=Fi08KPnyOzQ; https://www.youtube.com/watch?v=m86sIcP-Igk; https://ukrclassic.com.ua/katalog/k/kulish/pantetelejmon/3357-analis-chorna-rada- pantetelejmon- kulish |
|
12.05.2020 | 8 клас | Українська література | Урок позакласного читання. | 63 | 1.Прочитати твір. 2.Скласти паспорт твору. |
|
9 клас | Українська мова | Контрольний диктант. | 62 | |||
9 клас |
Українська література | Непросте життя та романтичні пригоди головних героїв. Загальнолюдські риси ініціативності, працьовитості, лицарства, благородства, вірності почуттю та обов’язку. | 62 | 1.Дочитати роман «Чорна рада» до кінця с. 275 – 288 . 2. Опрацюйте матеріал про історію написання роману, його джерела та композицію (зробити конспект у вигляді тез). 3. Виконайте завдання 8 стор. 291 – 292 (вправи 1 – 10). 4. Визначити історичні постаті в романі та підготувати про них повідомлення. |
||
6 клас | Українська мова | Написання разом та через дефіс неозначених займенників. | 122 | 1.Виконати вправи 534. 2.Переглянути відеоматеріал.1 |
https://www.youtu.be/A6FfKbejUoEA; https://www.youtu.be/qQVpluiGgUs; https://www.youtu.be/-e58UloLjNc; |
|
15.05.2020 | 6 клас | Українська мова | Заперечні займенники. Правопис заперечних займенників. | 123 | 1.Переглянути відеоматеріал. 2. Опрацювати параграф 62. 3.Виконати вправи 531, 535. |
https://www.youtu.be/A6FfKbejUoEA; https://www.youtu.be/qQVpluiGgUs; https://www.youtu.be/-e58UloLjNc; |
8 клас | Українська мова | Відокремлені уточнювальні члени речення. | 63 | 1.Переглянути відеоматеріал. 2. Опрацювати параграф 36. 3.Виконати вправи 375 (ІІ та ІІІ завдання. |
https://www.youtu.be/ojN52nDBhLo; https://www.youtu.be/vWq5uN88q0I; https://www.youtu.be/P7ppxQiPSaU |
|
8 клас | Українська література | Валентин Чемерис. Основні відомості про письменника «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання» - гумористична повість про життя і пригоди школярів із села Великі Чаплі: дружбу і перше кохання. | 1.Опрацювти матеріал з біографії митця у підручнику на стор. 208 та за посиланням. 2.Законспектувати найвагоміші факти автобіографії Валентина Чемериса. 3.Переглянути відео до теми уроку, відеоурок та законспектувати найголовнішу інформацію про твір. 4.Прочитати твір стор. 208 – 218. 5. Виконати вправу 1, 2 стор. 220. |
https://argo-unf.at.ua/publ/11-1-0-40; https://onlyart.org.ua/biographies-poets-and-writers/chemerys-valentyn-biografiya/; https://www.youtube.com/watch?v=Vw3yyfBk1YY; https://www.youtube.com/watch?v=Dbj2dtb8gpo |
||
9 клас | Українська мова | Повторення вивчених розділових знаків у простому та складному реченнях. | 63 | 1.Переглянути відеоматеріал. 2. Повторити параграф 2, 3; 10, 11, 12. 3.Виконати вправи 470, 477. |
https://www.youtu.be/GCeRiFWYSvQ; https://www.youtu.be/A4vlNSmKqxU; |
|
9 клас | Українська література | Порівняльна характеристика образів Якима Сомка та Іванця Брюховецького. Оцінка роману Т. Шевченка. |
63 | 1.Переглянути інформацію за посиланням. 2.Скласти таблицю «Позитивні та негативні риси образів Якима Сомка та Івана Брюховецького». |
https://ukrlitra.com/tvory-ukrainskoiu/366-porivnialna-kharakterystyka-yakyma-somka-ta-ivana-briukhovetskoho-chorna-rada-kulish; https://www.parta.com.ua/ukr/composition/view/618/ |
|
18.05.2020 | 6 клас | Українська мова | Написання займенників із прийменниками окремо. | 124 | 1.Переглянути відеоматеріал. 2.Випишіть з художніх творів 5 речень з написанням займенників із прийменниками окремо. |
https://www.youtu.be/A3ptXC2C_Fc; https://www.youtu.be/jvdvmbuZy7s |
6 клас | Українська мова | Розвиток мовлення. Ессе «У чому полягає життєвий успіх?» | 125 | 1.Записати у робочі зошити , що таке «ессе» та його характеристику. 2. Написати ессе на тему «У чому полягає життєвий успіх?» |
||
8 клас | Українська мова | Відокремлені уточнювальні члени речення. | 64 | 1.Переглянути відеоматеріал. 2.Виконати вправи 381 (написати невеликий твір-опис місцевості, використавши речення з відокремленими уточнювальними членами речення). |
https://www.youtu.be/plQorGuapQs |