Результати роботи за навчальний рік – це результат виконання нашої Концепції, Стратегії, Програми розвитку, Освітньої програми та річного плану розвитку, які розроблені відповідно до освітнього законодавства України, а саме:
- Закон України «Про освіту»;
- Закон України «Про загальну середню освіту»;
- Закон України «Про дошкільну освіту»;
- Концепція Нової української школи та наступних документів, що прийняті на її виконання
1. Новий зміст освіти, оснований на формуванні компетентностей, потрібних для успішної самореалізації в суспільстві.
2. Умотивований учитель, який має свободу творчості й розвивається професійно.
3. Наскрізний процес виховання, який формує цінності.
4. Децентралізація та ефективне управління, що надасть школі реальну автономію.
5. Педагогіка, що ґрунтується на партнерстві між учнем, учителем і батьками.
6. Орієнтація на потреби учня в освітньому процесі, дитиноцентризм.
7. Нова структура школи, яка дає змогу добре засвоїти новий зміст і набути компе¬тентності для життя.
8. Справедливий розподіл публічних коштів, який забезпечує рівний доступ усіх дітей до якісної освіти.
9. Сучасне освітнє середовище, яке забезпечить необхідні умови, засоби і технології для навчання учнів, освітян, батьків не лише у приміщенні навчального закладу.
Весь освітній процес був направлений на формування ключових компетентностей, а саме:
01 - вільне володіння державною мовою;
02 - здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами;
03 - математична компетентність;
04 - компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій;
05 - інноваційність;
06 - екологічна компетентність;
07 - інформаційно-комунікаційна компетентність;
08 - навчання впродовж життя;
09 - громадянські та соціальні компетентності;
10 - культурна компетентність;
11 - підприємливість та фінансова грамотність.
В ході формування ключових компетентностей ми маємо виробляли наскрізні вміння і навички ХХІ століття:
- Розв’язую проблеми
- Критично мислю
- Творчо мислю (креативність)
- Співпрацюю
- Ефективно спілкуюся
- Розвиваю власний емоційний інтелект
- Досліджую
- Організовую свою діяльність
- Рефлексую
- Читаю вдумливо
-
- «Екологічна безпека та сталий розвиток» – це формування в учнів соціальної активності, відповідальності й екологічної свідомості, у результаті яких вони дбайливо й відповідально ставитимуться до довкілля, усвідомлюючи важливіcть сталого розвитку для збереження довкілля й розвитку суспільства.
- «Громадянська відповідальність» є формування відповідального члена громади й суспільства, який розуміє принципи й механізми його функціонування, а також важливість національної ініціативи. Ця наскрізна лінія освоюється через колективну діяльність – дослідницькі роботи, роботи в групі, проекти тощо, яка розвиває в учнів готовність до співпраці, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок.
- «Здоров'я і безпека» є становлення учня як емоційно стійкого члена суспільства, здатного вести здоровий спосіб життя і формувати навколо себе безпечне життєве середовище.
- «Підприємливість і фінансова грамотність» забезпечить краще розуміння молодим поколінням українців практичних аспектів фінансових питань (здійснення заощаджень, інвестування, запозичення, страхування, кредитування тощо); сприятиме розвиткові лідерських ініціатив, здатності успішно діяти в технологічному швидкозмінному середовищі.
- Глибоке вивчення і осмислення, розробка плану дій по сучасному законодавству освітньої діяльності ЗЗСО;
- Переучування кадрів в умовах закладу через активні форми науково-методичної роботи відповідно до програм перепідготовки та Професійного стандарту вчителя, що в кінцевому результаті має сформувати новий світогляд педагога, нову філософію місії закладу;
- Створення нового освітнього середовища та освітнього простору, який гарантує дотримання прав і свобод суб’єктів освітнього процесу, в тому числі для осіб з особливими освітніми потребами;
- Усвідомлення здобувачами освіти, їх батьками нових орієнтирів, критеріїв, результатів освіти – наскрізні вміння і навички, ключові, галузеві і предметні компетентності, мотивація на їх розвиток;
- Наскрізне виховання в освітньому процесі, невідділене виховання від навчання, виховання через діяльнісний підхід, партнерство з сім'єю;
- Забезпечення публічності в роботі закладу (ст. 30 ЗУ «Про освіту»);
- Розвиток громадського самоврядування створення умов для його розвитку, вироблення критеріїв його результативності, відмова від кількісного показника як основної оцінки, особливо в роботі учнівського самоврядування, робота якого іноді зводиться до вміння класного керівника підготовити сценарій і взяти участь в конкурсі. Розуміння того, що самоврядування призначено для захисту прав і свобод учасників освітнього процесу, втягування їх в громадянське суспільство, що покликане розбудовувати правову державу, проявляти ініціативність, лідерство, створювати безпечний освітній простір та розвивальне освітнє середовище;
- Виконання в повному обсязі Освітньої програми, що ґрунтується на компетентнісному, особистісно зорієнтованому, діяльнісному підходах, сучасних типах уроку, де вчитель виступає фасилітатором, модератором, коучом, тьютором;
- Створення системи інформальної освіти, дистанційного навчання педагогів;
- Розвиток емоційного інтелекту учасників освітнього процесу, виконання антибулінгового законодавства;
- Розвиток менеджерських і маркетингових знань, вмінь і навичок адміністрації закладу, що відповідає запитам колективу, своєчасний моніторинг всіх процесів на основі чого приймаються рішення та інше.
В плануванні своєї роботи ми опираємося на об’єктивний фактор, на ту ситуацію, яку маємо на сьогоднішній день.
1.1 Здобувачі освіти:
Показники | 1 | 2 | 3 | 4 | 1-4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 5-9 | Середня наповнюваність |
Було на 05.09 | 2 | 5 | - | 3 | 10 | 4 | 5 | 6 | 2 | 6 | 23 | 6 |
Прибули | 1 | |||||||||||
Вибули | 1 | |||||||||||
В т.ч. Індивід. навчання, екстернат | ||||||||||||
На кінець року | 1 | 5 | - | 3 | 9 | 4 | 5 | 6 | 2 | 7 | 24 |
Контингенти на 2021-2022 навчальний рік
1 | 2 | 3 | 4 | 1-4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 5-9 | Всього |
4 | 1 | 5 | - | 10 | 3 | 4 | 5 | 6 | 2 | 20 | 30 |
1 клас 2021-2022 навчального року (Солоп М.І.) – 4 дітей
1.2 Дошкільний підрозділ
05.09.2020 | 01.09.2021 | |
Змішана група | 7 | 6 |
2. Пільгова категорія
1-4 | 5-9 | Всього | |
багатодітні | 4 | 4 | 8 |
сироти | 9 | 9 | |
Діти АТОвців | 2 | 2 |