Вступ. Аналіз виконання Освітньої програми, Річного плану роботи НВК за 2019-2020 навчальний рік.
Результати роботи за навчальний рік – це результат виконання нашої Концепції, Стратегії, Програми розвитку, Освітньої програми та річного плану розвитку, які розроблені відповідно до освітнього законодавства України, а саме:
  1. Закон України «Про освіту»;
  2. Закон України «Про загальну середню освіту»;
  3. Закон України «Про дошкільну освіту»;
  4. Концепція Нової української школи та наступних документів, що прийняті на її виконання
Наша Концепція і Стратегія розвитку направлена на виконання 9 ключових компонентів НУШ:
1.         Новий зміст освіти, оснований на формуванні компетентностей, потрібних для успішної самореалізації в суспільстві.
2.         Умотивований учитель, який має свободу творчості й розвивається професійно.
3.         Наскрізний процес виховання, який формує цінності.
4.         Децентралізація та ефективне управління, що надасть школі реальну автономію.
5.         Педагогіка, що ґрунтується на партнерстві між учнем, учителем і батьками.
6.         Орієнтація на потреби учня в освітньому процесі, дитиноцентризм.
7.         Нова структура школи, яка дає змогу добре засвоїти новий зміст і набути компе¬тентності для життя.
8.         Справедливий розподіл публічних коштів, який забезпечує рівний доступ усіх дітей до якісної освіти.
9.         Сучасне освітнє середовище, яке забезпечить необхідні умови, засоби і технології для навчання учнів, освітян, батьків не лише у приміщенні навчального закладу.
Весь освітній процес був направлений на формування ключових компетентностей, а саме:
01 - вільне володіння державною мовою;
02 - здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами;
03 - математична компетентність;
04 - компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій;
05 - інноваційність;
06 - екологічна компетентність;
07 - інформаційно-комунікаційна компетентність;
08 - навчання впродовж життя;
09 - громадянські та соціальні компетентності;
10 - культурна компетентність;
11 - підприємливість та фінансова грамотність.
В ході формування ключових компетентностей ми маємо виробляли наскрізні вміння і навички ХХІ століття:
  • Розв’язую проблеми
  • Критично мислю
  • Творчо мислю (креативність)
  • Співпрацюю
  • Ефективно спілкуюся
  • Розвиваю власний емоційний інтелект
  • Досліджую
  • Організовую свою діяльність
  • Рефлексую
  • Читаю вдумливо
Їх вироблення проходило під час реалізації вимог наскрізних ліній:
    1. «Екологічна безпека та сталий розвиток» – це формування в учнів соціальної активності, відповідальності й екологічної свідомості, у результаті яких вони дбайливо й відповідально ставитимуться до довкілля, усвідомлюючи важливіcть сталого розвитку для збереження довкілля й розвитку суспільства.
    2. «Громадянська відповідальність» є формування відповідального члена громади й суспільства, який розуміє принципи й механізми його функціонування, а також важливість національної ініціативи. Ця наскрізна лінія освоюється через колективну діяльність – дослідницькі роботи, роботи в групі, проекти тощо, яка розвиває в учнів готовність до співпраці, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок.
    3. «Здоров'я і безпека» є становлення учня як емоційно стійкого члена суспільства, здатного вести здоровий спосіб життя і формувати навколо себе безпечне життєве середовище.
    4. «Підприємливість і фінансова грамотність» забезпечить краще розуміння молодим поколінням українців практичних аспектів фінансових питань (здійснення заощаджень, інвестування, запозичення, страхування, кредитування тощо); сприятиме розвиткові лідерських ініціатив, здатності успішно діяти в технологічному швидкозмінному середовищі.
Основні завдання, які ставилися на 2020-2021 навчальний рік:
  • Глибоке вивчення і осмислення, розробка плану дій по сучасному законодавству освітньої діяльності ЗЗСО;
  • Переучування кадрів в умовах закладу через активні форми науково-методичної роботи відповідно до програм перепідготовки та Професійного стандарту вчителя, що в кінцевому результаті має сформувати новий світогляд педагога, нову філософію місії закладу;
  • Створення нового освітнього середовища та освітнього простору, який гарантує дотримання прав і свобод суб’єктів освітнього процесу, в тому числі для осіб з особливими освітніми потребами;
  • Усвідомлення здобувачами освіти, їх батьками нових орієнтирів, критеріїв, результатів освіти – наскрізні вміння і навички, ключові, галузеві і предметні компетентності, мотивація на їх розвиток;
  • Наскрізне виховання в освітньому процесі, невідділене виховання від навчання, виховання через діяльнісний підхід, партнерство з сім'єю;
  • Забезпечення публічності в роботі закладу (ст. 30 ЗУ «Про освіту»);
  • Розвиток громадського самоврядування створення умов для його розвитку, вироблення критеріїв його результативності, відмова від кількісного показника як основної оцінки, особливо в роботі учнівського самоврядування, робота якого іноді зводиться до вміння класного керівника підготовити сценарій і взяти участь в конкурсі. Розуміння того, що самоврядування призначено для захисту прав і свобод учасників освітнього процесу, втягування їх в громадянське суспільство, що покликане розбудовувати правову державу, проявляти ініціативність, лідерство, створювати безпечний освітній простір та розвивальне освітнє середовище;
  • Виконання в повному обсязі Освітньої програми, що ґрунтується на компетентнісному, особистісно зорієнтованому, діяльнісному підходах, сучасних типах уроку, де вчитель виступає фасилітатором, модератором, коучом, тьютором;
  • Створення системи інформальної освіти, дистанційного навчання педагогів;
  • Розвиток емоційного інтелекту учасників освітнього процесу, виконання антибулінгового законодавства;
  • Розвиток менеджерських і маркетингових знань, вмінь і навичок адміністрації закладу, що відповідає запитам колективу, своєчасний моніторинг всіх процесів на основі чого приймаються рішення та інше.
Це завдання не одного року. Але періодично ми маємо звіряти свої кроки із державними вимогами та нашими завданнями.
В плануванні своєї роботи ми опираємося на об’єктивний фактор, на ту ситуацію, яку маємо на сьогоднішній день.
1.1 Здобувачі освіти:
Показники 1 2 3 4 1-4 5 6 7 8 9 5-9 Середня наповнюваність
Було на 05.09 2 5 - 3 10 4 5 6 2 6 23 6
Прибули                   1    
Вибули 1                      
В т.ч. Індивід. навчання, екстернат                        
На кінець року 1 5 - 3 9 4 5 6 2 7 24  
 


Контингенти на 2021-2022 навчальний рік
1 2 3 4 1-4 5 6 7 8 9 5-9 Всього
 4 1 - 10 3 4 5 6 2 20 30
 
1 клас 2021-2022 навчального року (Солоп М.І.) – 4 дітей   
1.2 Дошкільний підрозділ
  05.09.2020 01.09.2021
Змішана  група 7 6
Йде тенденція зниження кількості дітей по Каленській громаді.
2. Пільгова категорія
  1-4 5-9 Всього
багатодітні 4 4 8
сироти   9 9
Діти АТОвців   2 2
 

1 2 3 4 5