3. Кадри
Всього педагогічних працівників – 15
В ШП – 14
В ДП – 1
Всього Вища освіта Сер. Ст. бакалавр Категорія Вікові категорії Звання Від освіти
в 1 2 ст До 30 31-40 41-50 51-60 За 60 Ст. уч. Уч. мет. Заслуж. уч.
Шкільний підрозділ
14 14   4 11  1   1 3 7 2 1        
Дошкільний підрозділ
1  1     1                      
15 15   4 12   1 3 7 2 1        
Атестація 2020-2021 навчальний рік.
Всього атестувалися: 3
Підтвердили  категорію спеціаліст І категорії – 3 

5. Харчування здобувачів освіти
Вартість обідів – 25 гривень.
  Діти з малозабезпечених сімей,  діти сироти та діти переселенці харчувалися за рахунок місцевого бюджету.   
 7. Медичні огляди. Щеплення.
Всі здобувачі освіти, персонал пройшли планові медичні огляди, щеплення.
У 2019-2020 навчальному році заклад   закривався на карантин з 13 березня з причин епідемії COVID-19
Дитячий травматизм в закладі не зафіксовано.
8.Освітній простір ЗЗСО.
За 2020-2021 навчальний рік на розвиток освітнього простору використовувалися бюджетні та позабюджетні кошти, щоквартально дані розміщувалися на веб-сайті НВК.
Продовжується тісна співпраця з ТОВ «Агро-Холдинг МС».
Створено освітні осередки в дошкільному підрозділі та початковій школі.
Функціонують внутрішні санітарні вузли.
Функціонують 12 кабінетів: географії, хімії та біології, зарубіжної літератури,   фізики, математики, української мови, історії, музичного истецтва,   англійської мови, інформатики.  В гарному стані кабінети 1-4 класів . Функціонує спортзал. Значно поліпшено естетичне оформлення   рекреації дошкільників.
Подвір'я, ігрові майданчики, спортивні площадки знаходяться в належному стані.
 
Функціонує мережа водопостачання, теплопостачання,   каналізація, енергопостачання. Виконуються вимоги нормативних документів з ОП, БЖД, пожежної безпеки, ЦЗН. Учні показали добрі знання, вміння і навички з даних питань при проведенні Дня ЦЗН,  тренувань на випадок надзвичайних ситуацій.
9. Освітня діяльність. Якість освіти (Розділ V ЗУ «Про освіту» , ст. 41,42).
Це основна функція ЗЗСО. Вона чітко визначена в Освітній програмі закладу, річному плані, Положенні про внутрішню систему забезпечення якості освіти та академічну доброчесність.
Мета освітньої діяльності – створення розвивального освітнього середовища, що в кінцевому результаті має сформувати випускника початкової освіти, старшої школи з якостями визначеними Державним стандартом та Базовим компонентом дошкільної освіти.
Вимірником освітньої діяльності, її якості є ключові та предметні компетентності, наскрізні вміння і навички визначені НУШ.
В 2020-2021 навчальному році наша діяльність була направлена на те, що б кожна дитина знала, які результати вона має мати, як їх виконати. Тому йшов процес формування відкритої, прозорої і зрозумілої системи оцінювання, застосування внутрішнього моніторингу (систематичного відстеження, корегування, результатів навчання) кожного здобувача освіти на позитивній основі, на формування відповідальності за результати свого навчання, здатності до самооцінки.
Моніторингу піддавалися діяльність педагогів по ефективності планування своєї діяльності, використання сучасних підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей, співпраця із здобувачами, батьками, колегами.
В першу чергу було забезпечено глибоке усвідомлення вимог Освітньої програми, нормативних документів з питань оцінювання:
  • Наказ МОН від 25.08.2016 р. №948 «Про затвердження змін до навчальних програм»;
  • Наказ МОН №1222 від 21.08.2013 р. «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін»;
  • Наказ МОН №1009 від 19.08.2016 р. «Орієнтовні вимоги до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи»;
  • Наказ МОН №996 від 30.08.2011 р. «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти» (по предметах);
  • Наказ МОН  №923 від 20.08.2018 р., та лист МОН від 15.05.2018 р. №2.2.1250 оцінювання першокласників відповідно до вимог НУШ, вимог Держстандартів затверджених постановами Кабміну:
  • №462 від 20.04.2011 р. (2-4 класи);
  • №1392 від 23.11.2011 р. (5-10 класи);
  • №24 від 14.01.2004 р. (11 клас);
  • № 87 від 21 лютого 2018 р. (1 клас).
  • Наказ МОН №615 від 22.05.2015 р. по БКДО.
Результатом цієї роботи стало розуміння, що оцінювання це не тільки знання, вміння, навички, а й рівень сформованості компетентностей, наскрізних навичок ХХІ століття.
Педагоги, учні усвідомлюють функції оцінювання: контролюючу, навчальну, діагностико-коригувальну, стимулюючо-мотиваційну, виховну.
При оцінюванні враховується якість знань (повнота, глибина, гнучкість, систематичність, міцність), володіння розумовими операціями (аналіз, синтез, порівняння, абстрагування, класифікація, узагальнення, висновки, рефлексія), досвід творчої діяльності (виявлення проблем, практичних занять, проектна діяльність), самостійність суджень.
Моніторинг педагогів з питань якості освіти, визначення її результатів показав рівень кожного:
Високий рівень – 3 – 17%
Достатній  - 6 – 39%
Задовільний – 8 – 44%
 Хочеться відзначити, що  якість освіти не може задовольняти учасників освітнього процесу, вона вказує на основні причини низької якості:
  • Педагоги не завершили процес переучування на засадах НУШ, на більшості уроків вчитель продовжує бути основним джерелом інформації, прагне викласти зміст підручника, теми, а не виконувати роль модератора, супервайзера, тьютора, коуча і працювати на кінцевий результат – ключові компетентності і наскрізні навички ХХІ століття.
  • Не вироблена система моніторингу інформальної освіти педагогів;
  • Мотиваційна функція оцінювання здобувачів освіти залишається не виконаною, а середовище перебування дитини (сім'я, суспільство) недостатньо впливають на посилення мотивації до  власного розвитку;
  • Інфантильність сім'ї (переважна більшість) до питань розвитку дитини, формуванню компетентностей, наскрізних вмінь і навичок ХХІ століття;
  • Відсутність будь-якої відповідальності здобувача освіти, батьків, за якість освітив нормативних освітніх документах, вся відповідальність покладається на педагогів. ЗНО стало основним в рейтингу роботи педагогів, яке показує рівень підготовки випускників, але не показує того, хто його готував (часто не той педагог, хто навчав, а репетитор), високі бали – не результат якості в ЗЗСО, а результат додаткових фінансових витрат сім'ї;
  • Недосконалість компонентів освітнього середовища: ціннісного, суб’єктивного, комунікативного, діяльнісного, інформаційно-знаннєвого, ресурсного, інноваційного, організаційно-управлінського;
  • Перевантаженість програм, що робить пріоритет на знаннєвий компонент, не залишає часу на реалізацію діяльнісного підходу;
10. Права, обов’язки учасників освітнього процесу. Антибулінгові заходи.
В 2020-2021 навчальному році ЗЗСО працював над реалізацією ст. 53 (здобувачі освіти), 54 (педпрацівники), 55 (батьки), які встановлюють права і обовязкисубєктів освітнього процесу, виконання ст. 56-57 (гарантії здобувачам освіти, педагогам).
  • Забезпеченно підведення здобувачів і педагогів шкільним автобусом (70 чоловік);
  • Безпечне гаряче харчування;
  • Належні умови праці і медичного обслуговування;
  • Правовий, соціальний, професійний захист;
  • Виплата доплати на оздоровлення педагогічним працівникам;
  • Більшість педагогів мають земельні ділянки із 22 - 17);
  • 10% надбавка за престижність та інше.
Разом з тим не забезпечено оплату командировочних під час курсової перепідготовки.
Виконується ст. 60 про раціональне використання робочого часу. В канікулярний період виконуються обов’язки пов’язані з навчально-виховною, методичною, організаційною роботою.
 Для учасників освітнього процесу створено умови для доступу до інформаційних ресурсів, забезпечено добровільність при виборі предметів, курсів шкільного компоненту.
Всі учасники ознайомлені з Правилами для здобувачів освіти,батьків, Правилами внутрішнього трудового розпорядку. Виконуються умови Колективного договору укладеного між адміністрацією та трудовим колективом. Суб’єкти освітнього процесу мають всі умови для роботи в органах самоврядування. Педагоги мають академічну свободу (планування роботи, вибір технологій, форм, методів, стратегії і тактик навчання).
Виконуються вимоги Закону України «Про звернення громадян».
Батьки інформуються про педагогічні, психологічні, медичні, соціальні заходи, дослідження, обстеження, що проводяться в закладі через веб-сайт, батьківські збори, спільні заходи та інше.
Класні керівники відстежують стан родинного виховання,проводять педагогічний всеобуч, виявляють сім'ї, що потрапили в СЖО, особливо дітей, для яких сім'я не створює належних умов, не може створити задовільне середовище.
На обліку в НВК – 2 сімей, що мають статус «СЖО» через різні причини.
На протязі року було декілька звернень щодо таких сімей в сільську раду та Національну поліцію.
Особлива увага приділяється антибулінговим заходам.
Розроблено:
  • План заходів на запобігання та протидію булінгу;
  • Загальні Правила поведінки учнів;
  • Порядок подачі і реєстрацію та розгляду заяв по протидії булінгу від батьків, здобувачів освіти, інших осіб;
  • Положення про Комісію по розгляду заяв з приводу булінгу;
  • Порядок реагування на доведені факти булінгу та відповідальність осіб причетних до булінгу;
Відповідно проводиться інформаційно-просвітницька діяльність серед учасників освітнього процесу щодо форм, причин, наслідків, булінгу, формується нетерпиме ставлення до насильницької моделі поведінки у міжособистісних стосунках, проводиться моніторинг ефективності виконання плану заходів направлених на протидію булінгу, надається практична і методична допомога педагогам, батькам, більшість класних керівників пройшли дистанційні курси з даного питання.
Проведено моніторинг проблем, які підлягають опрацюванню і подальшому вирішенню, це:
  • Поведінковий клімат в класах під час проведення уроків в окремих педагогів (причини цього явища, заходи по виправленню ситуації);
  • Реагування на поведінку окремих здобувачів освіти, які своїми діями впливають на психічний стан учнів  . Необхідно відійти від моделі поведінки колективу – «нічого не сталося», «це стосується сім'ї»;
  • Реагування на позашкільну поведінку окремих підлітків, що не відповідає загальноприйнятим нормам суспільної моралі, дитячої дружби і «першого кохання»..
Ефективною є загальношкільна Програма превентивно-правового виховання на 2016-2021 роки.
  • Виконуються заходи по правовому всеобучу учасників освітнього процесу;
  • Створено механізм протидії шкідливим звичкам та неадекватній поведінці;
  • Йде робота по формуванню морально-етичних та суспільно-політичних цінностей;
  • Виконується програма здорового способу життя, попередження Віл (СНІДу);
  • Формується модель правомірної та безпечної поведінки;
  • Є гарні результати по розвитку толерантності (відсутня фіксація будь-яких не толерантних проявів до дітей з ООП, малозабезпечених, цькування через одяг та інше);
  • Використовуються заходи діагностично-прогностичної, корекційно-реабілітаційної, освітньо-консультативної, інформаційно-просвітницької функції превентивно-правового виховання;
  • Враховується трьохрівневість превентивного виховання: первинне – соціально-педагогічна профілактика; вторинне – превентивна допомога і корекція; третинне – адаптація, реабілітація, ре соціалізація.
Значна увага приділяється проблемі безпечного Інтернету для здобувачів освіти. Незначна частина здобувачів освіти в позашкільних умовах використовує мережу для підвищення якості освіти, використовує освітні сайти для розвитку по предметах, вивченню іноземної мови.
Більша частина використовує можливості Інтернету тільки для демонстрації власної портретної галереї, спілкування на «побутові» теми, ігри, іноді, створення сторінок акаунту, які стають предметом для конфліктів. Цю проблему ЗЗСО без батьків не вирішить. Проведені бесіди з батьками є малоефективними.
Батьки не розуміють значення Інтернету для розвитку знань, вмінь і навичок, підготовки до ЗНО, не використовують рекомендовані вчителями мультимедійні відеотеки для підвищення якості освіти.
Позитивно вплинули на сім'ї превентивні заходи по недопущенню залучення дітей в шкідливі для життя і здоров'я комп’ютерні ігри.


 

1 2 3 4 5