Клас | Володіє Програмою наскрізного виховання | Виконує Програму наскрізного виховання | Виконує Програму дитиноцентризму | Формує проактивну дисципліну, менеджмент класу | Робота з соціально і педагогічно запущеними дітьми | Робота з сім’ями СЖО | Організація дитячого колективу | Кількість розроблених тем по вихованню на цінностях, підбірка ситуацій | Партнерство з учнями та батьками | ||||||||||||||||||||
1 | д | д | д | д | д | д | д | 5 | д | ||||||||||||||||||||
2 | д | д | д | д | с | с | д | 7 | д | ||||||||||||||||||||
3 | д | д | д | д | д | д | д | 8 | д | ||||||||||||||||||||
4 | д | д | д | д | с | с | д | 4 | д | ||||||||||||||||||||
5 | д | д | в | в | д | д | в | 5 | в | ||||||||||||||||||||
6 | д | д | в | в | д | д | в | 3 | в | ||||||||||||||||||||
7 | д | д | в | д | д | д | д | 3 | д | ||||||||||||||||||||
8 | с | д | д | д | д | д | д | 2 | д | ||||||||||||||||||||
9 | д | д | д | д | с | д | д | 1 | д | ||||||||||||||||||||
в | д | с | в | д | с | в | д | с | в | д | с | в | д | с | в | д | с | в | д | с | в | д | с | в | д | с | |||
0 | 8 | 3 | 0 | 10 | 1 | 3 | 8 | 0 | 2 | 9 | 0 | 0 | 6 | 5 | 0 | 8 | 3 | 2 | 9 | 0 | 2 | 9 | 0 |
Нас не задовольняє якість планування виховної діяльності на семестр і місяць,рефлексія з боку педагогів, системність моніторингу Програми заступником директора з виховної роботи, накопичення банку виховних ситуацій класних керівників та обмін ними.
Виконано календар відзначення державних і національних свят, інформація викладена на веб-сайті НВК.
У 2020/21 н.р. ми маємо продовжити роботу над реалізацією Програми,реалізувати її в повному обсязі,постійно моніторити результати, забезпечити партнерство з сім’єю по формуванню цінностей дитини,виробити систему переучування класних керівників, вихователів .На основі принципу наскрізного виховання.
4.Децентралізація та ефективне управління
Надання автономії ЗЗСО передбачає не тільки самостійність в прийнятті рішень,а й велику відповідальність кожного за результати.
Закон України «Про освіту» в ст.26 – розширив повноваження директора, ст.27- педради, ст.28- громадського самоврядування.
В 2020/21 р. НВК самостійно:
- схвалено і затверджено Освітню програму
- вибрано освітні програми
- вибрано підручники для 1,5 класів
- самостійно розприділено варіативну частину згідно заяв батьків
- схвалено і затверджено Концепцію, Стратегію, Програму розвитку НВК
- педагоги самостійно вибирають форми підвищення кваліфікації
- схвалено і затверджено Положення про внутрішню систему ЗЯО (оновлена редакція)
- самостійно призначаються і звільняються кадри
- методичні листи стають обов’язковими після затвердження їх наказом директора, якщо вони не затверджені наказами МОН.
Педагогу передано ряд функцій по самомоніторингу якості освіти, якості сформованості морально-етичних, суспільно-політичих цінностей, планування освітньої діяльності, використання стратегій, методик, технологій компетентнісного, діяльнісного уроку, проведення виховних заходів на проектній основі.
Громадськість залучається до оцінки діяльності закладу через виступи на батьківських зборах,сходах села, через звернення,пропозиції на особистих прийомах адміністрації.
Ці позитивні тенденції необхідно продовжити в 2020/21 н.р., розширювати автономію не тільки закладу, а кожного педагога окремо.
5.Педагогіка партнерства учня, вчителя, батьків.
Партнерство – це спілкування,взаємозв’язок,співпраця даної тріади,що проявляється в спільних цілях,завданнях,будується на добровільності,рівноправності,зацікавленості і відповідальності за результат.
Позитивним в партнерстві є питання організації харчування, створення освітнього простору кабінетів, забезпеченні поточних потреб на утримання ЗЗСО. Цьому сприяє відкритість, публічність у використанні коштів наданої допомоги.
В батьків відсутні будь – які претензії до освітнього простору,освітнього середовища,мікроклімату закладу,ставленні до осіб з ООП, малозабезпечених сімей, але на низькому рівні партнерство в справі якості освіти.
Більшість батьків не усвідомлюють Місії по розумовому розвитку дитини,її розумових операцій,рівня розвитку ключових компетентностей,наскрізних вмінь і навичок,наскрізного виховання.
Вони цього не бачили,не відчували у своїй практиці,не розуміють значення Інтнрнет- ресурсів в цьому плані.
Завдання НВК – сформувати компетентність батьків по проблемі якості освіти,компетентнісно- діяльнісному підходу до навчання, посилення відповідальності за даний процес,використання сімейного бюджету не тільки для матеріального,а й духовного розвитку