6. Дитиноцентризм
Передбачає врахування ,здібностей,потреб кожної дитини,не упередження та справедливе ставлення до кожного учня, захист прав дитини,організація роботи з дітьми ООП, створення нового простору класу, антибулінгу, формування мотивації, створення  індивідуальної траєкторії розвитку дитини т.і.
Аналіз показує, що по цьому напрямку ми маємо широкий простір для роботи, проблема потребує вироблення необхідної інноваційної програми на 2021/22н.р.
Позитивним є:
  • неупереджене,справедливе ставлення до здобувачів з боку педагогів
  • система антибулінгових заходів
  • організація якісного харчування т.і.
Відстає від вимог:
  • вивчення здібностей, потреб, інтересів кожної дитини,врахування їх в освітньому процесі,визнання талановитості кожної дитини
  • формування позитивної мотивації до якісної освіти
  • організація освітнього процесу на основі компетентнісного і діяльнісного підходів
  • формування читацької компетентності, навички читання з розумінням
  • розвиток пізнавальних операцій (аналіз, синтез, порівняння, класифікація, узагальнення, висновки, рефлексія, пам'ять воля, увага т.і.)
  • перевантаження учнів домашніми завданнями через неякісний урок
  • нерозуміння здобувачами освіти ролі домашніх завдань,розвитку самостійності при їх виконанні,необхідності використання Інтернет ресурсів для розвитку,підготовки до ЗНО.
7.Нове  освітнє середовище
Має відповідати Місії ЗЗСО ( відповідальне завдання,роль, доручення: Це сформоване уявлення для чого існує НВК,це узгодження зовнішніх інтересів суспільства,держави,громадськості та внутрішніх інтересів суб’єктів освітнього процесу.
Плануючи Місію – ми даємо відповіді на питання: якими ми хочемо стати,які освітні інтереси будемо задовольняти,які маємо для цього освітні ресурси і які ресурси маємо отримати,від кого.
В Місії НВК ми чітко орієнтуємося на освітню політику держави,демографічну ситуацію,потреби клієнтів. Враховуємо організаційну культуру ЗЗСО, наявний досвід,можливості і ресурси.
Наша місія на найближчі роки - дитиноцентризм, партнерство, розвиток педагогічних компетентностей, розвиток мотиваційних цінностей суб’єктів освітнього процесу, рух в позитивному напрямі по 9 компонентах НУШ.
Місія чітко відображена в Стратегії та в Програмі розвитку НВК,що є для нас ціллю (стратегічного,тактичного),а оперативна ціль чітко виражена в річному плані та освітній програмі.
Що вдалося в 2020/21 році:
  • усвідомлення Місії, цілей,завдань НУШ
  • вироблено Концепцію,Стратегію,Програму реалізації вимог НУШ
  • втілюються в життя Інноваційні програми розвитку початкової школи та програми наскрізного виховання
  • завершено створення Програми по визначенню Критеріїв якості освіти
  • вивчаються,впроваджуються новітні стратегії, тактики,технології компетентнісного уроку
  • критерієм компетентнісного уроку є не сума знань, а формування компетентності,наскрізних вмінь і навичок
  • предметне використання мультимедійних засобів в початковій школі, де створено відповідні відіотеки, підібрані ресурси.
  • використання можливостей Інтернету  в основній і старшій школі
      -    орієнтація педагогів на інформальну освіту, опрацювання тем передбачених програмами       курсової перепідготовки, програмою сертифікації, професійним стандартом вчителя початкової школи
      -     безпечний освітній простір
      - інноваційні програми,що впроваджуються в закладі відповідають в цілому вимогам інноваційної діяльності, її етапам: підготовчий, аналітико-проектувальний, діяльнісно-практичний (основний), узагальнюючий.
-     забезпечення наступності дошкільного підрозділу – початкова школа
-     зростання іміджу ( через веб-сайт, зовнішній і внутрішній вигляд випускників)
-     усвідомлення Місії, цілей, завдань НУШ всіма суб’єктами освітнього процесу
-  орієнтація на критерії якісної освіти, реалізація вимог партнерства, дитиноцентризму, інклюзивної освіти
-     повна відповідність педагогів професійному стандарту вчителя,зразкове виконання передбачених Стандартом трудових функцій
-     створення медіа теки закладу
-      утвердження позитивної мотивації сімї дитини до критеріїв якісної освіти
8.Нова структура ЗЗСО
Каленський НВК включає:
  • дошкільний підрозділ ( всі діти громади 3-6 років)
  • початкова школа (1-4 класи)
  • основна школа (5-9 класи)
 
 Перспективний план наповнюваності класів передбачає в найближчі роки низьку наповнюваність 1-9 класів та дошкільної групи ,що  не відповідає нормативним актам.
 
9. Справедливий розподіл публічних коштів передбачає, що кошти субвенції державного бюджету використовуються на педагогічну складову (з/плата, підручники, підвищення кваліфікації педагогів по НУШ)
Місцевий бюджет фінансує: умови навчання (водопостачання,   електропостачання, оплата праці обслуговуючого персоналу,поточне обслуговування.
В умовах бюджетного дефіциту району практично відсутні кошти на ремонти, благоустрій, охорону праці, розширення бази, тому НВК постійно в пошуках спонсорів,меценатів.
Одержане від них є публічним, виставляємо на веб-сайті НВК (див. веб-сайт, Публічна інформація).
Наше завдання-розвивати фандрайзинг в умовах дефіциту місцевого бюджету, переконувати депутатів місцевої ради в пріорітетності розвитку освіти та її золотого фонду – дітей.
Діяльність закладу залежить від якості управлінського моніторингу.  
Якщо коротко говорити про основні напрямки роботи директора в 2019-2020 навчальному році, то вони були направлені на:
  1. створення освітнього простору і розвивального освітнього середовища направлених на перспективу, доведення планів до завершення, встановлення високих внутрішніх стандартів роботи, інформування учасників про бажаний кінцевий результат, виділенні головних проблем, підвищення професійного рівня педагогів, створення команди однодумців;
  2. розвиток власних управлінських компетентностей, сміливості у прийнятті рішень, вміння слухати і чути, читати і розуміти прочитане, проявляти ініціативу й іноваційність, постійно працювати над собою, виробляти освітню філософію відповідно до вимог сьогодення;
  3. пропагувати, ініціювати нове, управляти не окремими ділянками, а педагогічною системою, утверджуючи державно-громадську модель.
Головне в діяльності на 2021-2022 навчальний рік:
  1. Моніторинг виконання планів, програм, ефективності виконання управлінських рішень, доведення їх до повного виконання, рефлексія і корекція;
  2. Підвищення компетентностей педагогів, результативність їх переучування, співставлення результатів з вимогами програми Сертифікації педагогів та критеріям професійного стандарту. Моніторинг інформаційної освіти через дистанційні курси;
  3. Розвиток емоційно-вольової сфери здобувачів освіти, батьків по мотивації на розвиток наскрізних вмінь і навичок, ключових компетентностей, як першочергових завдань перебування дитини в освітньому закладі на цій основі підвищення якості освіти;
  4. Розвиток матеріальної бази, залучення коштів по фандрайзингу, створення медіа теки НВК, безпечного освітнього простору та розвивального освітнього середовища;
  5. Ефективне використання варіативної частини робочого навчального плану, який має використовуватись для розвитку компетентностей, наскрізних вмінь і навичок, проектної діяльності, наскрізного виховання;
  6. Розвиток виховної діяльності на основі Банку морально-етичних, суспільно-політичних цінностей, активних форм виховання;
  7. Попередження правопорушень, булінгу, конфліктів, їх своєчасний розгляд і виконання рекомендацій;
  8. Партнерство ЗЗСО, батьків, громадськості як запорука виконання місії, завдань і принципів освітньої діяльності.



 

1 2 3 4 5